My Lovely Friends..

Friday, April 19, 2013

apakah pilihan yang kita ada?.. :(

assalam semua..

apakah pilihan yang kita ada?..bila



20 march 2013.. PPUM..
`kita terpaksa mencuba kaedah rawatan yang lain !!.. awak akan didripkan `ubat baru` sebanyak lebih kurang 6x @ lebih kerana rawatan kaedah `chemotherapy` ubat rituximab yang dripkan sebanyak 2x pada tahun 2011 lalu tidak berkesan & kaedah `chemotherapy` juga akan dilakukan untuk rawatan kali ini !!.. 


@~ tak sanggup lagi untuk melalui azab & kesakitan akibat rawatan kaedah `chemotherapy` tersebut.. :(

22 comments:

Kesuma Angsana said...

allah.. moga semuanyer ok yer

Khai♥Rin : anies said...

pilihan tetap ada cuma jgn berpatah arang / berputus harap

Ummiarissa Mahdi said...

jika itu pilihannya...kena cuba juga lah mama kan...saya doakan semuanya berjalan lancar..

Zakiah said...

Semoga cepat sihat mama.

Acik Erna said...

acik harap MA cepat sembuh..

Papa Mifz said...

huhu...tumpang simpati...tapi mama kene kuat yer demi keluarga tercinta...;)

ainnoraini said...

mama aini,sabar yee...
semoga cepat sembuh n ceria selalu

BUNDA a.k.a KN said...

sekiranya itu cara yang terbaik teruskan, harap bersabar dengan kesakitan...moga dipermudahkan Nya..aamiin

teratai said...

semoga mama tabah menghadapi semua ini. Semoga Allah permudahkan segalanya n mama cepat sembuh...amin

edNA tinynasweet said...

lama tak jenguk mama... tibe2 tengok mama sakit.. Moga2 mama cepat sembuh ye.. ena ade jual suppliment yg bagus untuk kesihatan... boleh jenguk blog bile mama free ye...

MulutPayau said...

semoga mama tabah hadapi segalanya.....

hayatunfadzila said...

Assalamualaikum,

Semoga Allah permudahkan segalanya saya doakan mama cepat sembuh & tabah menghadapi dugaan ini...=)

Shaiful Zaidi said...

salam mama...moga 'ubat baru' bermanfaat dan sesuai utk rawatan penyakit mama.

Amyna said...

Myna doakan moga segalanya dipermudahkan dan mama kembali sihat... InsyaAllah. Mama tabah ya.. InsyaAllah..

Lagenda Mahsuri said...

Ma..jgn berhenti berharap ma!! Kuatkan semangat dan berdoa. Kami kat sini, sentiasa berharap dan bedoa agar mama kuat dan tabah.

Run Away said...

Semoga cepat sembuh..Dan kuat kan semangat..

airis aries said...

Salam..moga mama tabah ye,kuat kan hati untuk lalui semua nih

el said...

huhuhuhu...sabar mama ea
kuatkan hati taw
smoga mama cepat sembuh

el baru je jd mak sedara kali yg ke10 hehe..mama caner..dah dpt cucu blum

rindu mama..muahhhh

Hans said...

semoga cepat sembuh

kakyon said...

moga mama tabah.. dan cepat sembuh..

TiranaAduka said...

salam mama aini
Lawatan pg tirana aduka dgn doa agar kesihatan mama kembli spti selalu.

azmah said...

Salam, sy x tau puan sakit apa, tp jgn putus asa, cubalah dptkan rawatan tradisional.. sy dan suami juga berubat di sana. jika berhajat hubungi Tabib Aiman 0197212648, sama ada di juaseh, n9 atau di kota baru klantan. Smoga dapat membantu..