My Lovely Friends..

Wednesday, November 14, 2012

ww ~ bukan rayuan gombal !!.. ;)





18 comments:

Kakzakie said...

Sampai macam tu sekali merayu kalau tak faham juga tak tahulah..

TiranaAduka said...

salam sis..
kadang menggunakan bahasa yang baik tak faham...kena agak direct sikit baru paham.....
Rambut sama hitam hati lain-lain..


*Dulu pernah terjadi kat sini....sampai pihak bandaran turun padang buat pemantauan 2 minggu..akhirnya berjaya...syukur..

.: iEyLa :. said...

sampai merayu..ni klu xthu jgk and xpaham jgk ntahlaa...

Papa Mifz said...

mesti dah fedup sampai merayu mcm tuh...

hayatunfadzila said...

eheeehe...kesiannye merayu-rayu...tolooongggg la boss...=))

Mak Lagenda said...

Ha ha ha ha..cair atik bila ada sgnboard merayu2 gitu ma

ieja amieja said...

kesian dia..dah penat merayu dah..x paham2 jgk..:((

Kasih Salina said...

salam mama..harus ditulis camtu..baru faham bahasa kan..

TiranaAduka said...

salam sis
Selamat tahun bru maal hijrah..

ainnoraini said...

tak faham2 tak tahu la lagi...

AHMAD AFIQ said...

kat mana ni

shaiful zaidi said...

kalau buang sampah lagi xtau apa nak buat dgn BOSS.

Acik Erna said...

Assalam MA,,tu pun orang buang jugak sampah kan..

Azian Elias said...

tak siapa peduli kann..

MulutPayau said...

Salam Maal Hijrah utk mama..
Kesiannn, sampai merayu2 macam tu sekali....

syiela said...

sampai macam tu sekali kalau tak faham jg tak tau la

Kak yon said...

sampai merayu2..tak reta bahasa lah tu..

Juliet_iRa~" said...

huhuhu..mmg org y buang sampah tu kalo buang lagi..xtau la nk ckp apa kan..heee