My Lovely Friends..

Thursday, December 26, 2013

dayyan harith @ oksigen buat mama..

assalamualaikum semua..




ehem beberapa hari lagi 2013 akan meninggalkan kita..syukur alhamdulillah mama masih diberi kesempatan oleh Allah untuk meneruskan kehidupan yang penuh berliku ini..
lama benar `blog lemau dan lembam` mama ini terbiar sepi..
kerana tuan punya blog sendu ini kadang2 terbaring kaku..biasalah keadaan bila menjadi pengunjung setia `PPUM` !!..hu2..

sekarang `dayyan harith` dah 8 bulan..terasa sekejap masa berlalu..`dayyan harith` semakin bijak berposing & beraksi yg membuat mama tersenyum & tergelak..melihat aksi `dayyan harith` kadang2 mama terlupa sekejap penyakit yang mama hidapi..hilang segala kesakitan bila memandang wajahnya..

percaya tak dah 2x `dayyan harith` menemankan mama bila mama ada appointment di`PPUM`..cuti maminya dah habis..jadi `dayyan harith` terpaksa mengikut `mama wan` dia..he2..
`dayyan harith` pun suka kesana maklumlah ramai peminat yg mengerumuninya..ehem tentu sekali kakak2 nurse yg comel dan pesakit2 yg datang!!.. :)
`dayyan harith` adalah `oksigen` untuk mama bernafas @ kekuatan untuk melawan penyakit mama ini..
harap mama mampu bertahan.. :(


 `dayyan` suka sangat ketawa sambil menutup matanya !!..


@@ - dah pandai jugak menggodam lappy dedi dia.. ahaha..

@@ - yg tersumbat kat mulut tu oksigen `dayyan harith` pulak !!.. ;)



** pic.dicilok dr dedi dayyan..

14 comments:

Shaiful Zaidi said...

Assalamualaikum Mama. ..
Alhamdulillah bersua kembali di blog ini. Moga mama sentiasa tabah dan kembali sihat.
Comelnya cucu Mama.

Kasih Salina said...

Comel sungguh Dayyan ni...betul tu Mama, inilah oksigen yg menjadi faktor tambahan kekuatan Mama juga...
Itu lah Mama, nak saya katakan tabah..Mama pasti lebih tabah...nak nyatakan keprihatin..pastinya berat lagi bahu memikul..

Moga usia Mama diberkati Allah swt...Amiin.

BUNDA a.k.a KN said...

DAH LAMA TAK SINGGAH SINI...
CUTENYER ...

Ichsan Afriadi said...

Masya Allah, really cute. Syafakillah, ma. ^^

Sharifah Nadzarah said...

alololoooo..comeynye dayyan..muke mcm dedi dialah mama...

el said...

Alololo homey angat dia senyum tutup mata..lau el dpt ni syiokkkk gomol hahaha...alhamdulilahhh smoga mama sihat alwiz k..tc

Kak Yon said...

salam mama..
comelnya Dayyan. siapa tengok pun mesti nak cuit pipi babamnya.
memang lah mama..dulu2 anak jadi kekuatan kita.sekarang cucu pulak jadi pengantinya..huhu
harap mama sihat selalu..amin.

Khai♥Rin : anies said...

mama, aritu dtg x dpt jumpa...x pe x pe simpan pipi tu tembam2 nnt dtg nk geget puas2 ;-)

Ummiarissa Mahdi said...

lama tak ke blog mama,saya pun tak aktif sangat,ada internet ada lah,kalau tak duk diam-diam...saya pun doakan mama sembuh dan tabah...comel dak dayyan harith ni,siapa tengok pun suka ni..

Cik Misstree said...

Assalamualaikum;

Comelnya cucu Mama. Moga Mama terus dapat bertahan.

.: iEyLa :. said...

alorh...comey yg amat la si kecik nih...
meh nak gomol2 sket..hihi..
hye ma.. :)

Mak Wardah said...

Salam kenal. Oksigen yg sangat comel, ALhmadulillah

Pondok Usang said...

Mama! Anakmu ini rindukan mu... Hehe.. Selamat menyambut Maulidul Rasul SAW.. Love Allah, Love Rasulullah SAW

Norzi Beautilicious House said...

assalamualaikum mama, comei baby... singgah blog mama :)