My Lovely Friends..

Monday, January 24, 2011

Susah sgt ke?.....

sekadar hiasan....gambar majlis perkahwinan adik ma2

kadang2 kita ingat, kita tak pernah melukai hati orang..semua yg kita buat pada pandangan kita adalah betul...begitu juga dlm perkahwinan kita...bagi seorang lelaki susah sgt ke utk mengucapkan perkataan cinta pada isterinya...kata suami kawan mama, cinta tak perlu diucapkan.... ( ayat utk backup diri sendiri lah tu !!...he2x.. biasalah)...setelah 27 thn usia perkahwinan nya sekalipun suami  dia tak pernah mengucapkan perkataan itu buat dirinya..kadangkala terasa juga katanya..adakah dia ini hanya pilihan kedua untuk singgah dihati suaminya...hanya suami dia yg tahu...!! atau sememangnya ego lelakinya yg membuat dia berat utk mengucapkan...buat semua lelaki diluar sana !!...susah sgt ke?.. untuk mengucapkan kata cinta `buat seorg isteri`..hu2x..





























3 comments:

SAYA said...

Kalu ucap 10X pun tapi kata2 tinggal kata2.. so, takde maknanya.. Better takyah ucap la ya.. bak kata pepatah.. "ckp tak serupa bikin..."

mama said...

cam mare je..

MaMa AiNi said...

ni mesti suami u pun tak pernah ucapkan...he..he