My Lovely Friends..

Thursday, May 26, 2011

** BERMIMPI DISIANG HARI...**



Assalamualaikum..hari ni khamis dah...tetiba je mama teringat rancangan TV3 9.00pm malam semalam..sedih dan entah apa lagi perasaan yang tak mampu nak dituliskan..sejarah hitam dirumah anak2 yatim  AL_TAQWA akan kekal dihati rakyat Malaysia....semua kesedihan keluarga mangsa kita hanya mampu mendoakan semuga mereka tabah !! n semuga mangsa yang terkorban ditempatkan didalam gulungan umat yang beriman...iman.


Entah kenapa kebelakangan ini mama rasa bertambah `lemau dan lembam`..effect dari ubat yang dimakan atau apa ?...mama tak pasti..yg pasti hanya`terzzzz` beberapa jam tanpa disedari..hari ini juga mama bermimpi lagi...`mimpi disiang hari`...kata hb mimpi hanyalah mainan tidur...mama pula merasakan mimpi suatu petanda..ehem...kita tak bolih mempercayainya..hari ini untuk sekian kalinya...MAMA BERMIMPI BURUK LAGI....dan tetiba juga teringat satu2nya anak mama `NS`...semuga allah melindungi dan berikan kebahagian buatnya didunia dan diakhirat....amin.

8 comments:

3DDiE® said...

ermm...org cakap mimppi tu mainan tidur...bc la apa2 yang patut dulu sblom tdur

lagenda said...

LM pun sama mama..kdg2 rasa mimipi benar2 akan berlaku. dan biasanya, 60-70% mimpi yg LM rasa benar2 berlaku akan berlaku..

mmg x leh caya mimpi tp klu biasa sgt LM lalui dejavu *mimpi sblm kejadian sbnr*, hah..mcmana tu?

Moga tiada apa2 yg buruk berlalu pd anak mama nan satu tu! Aminnn

MaMa AiNi said...

** 3ddie ** Thanks a lot !!!

MaMa AiNi said...

** LM thanks..susah jadi org yg terlebih `sense` ni kan...ha2x..

wahida said...

akak, jgn percaya sgt dgn mimpi tu, kengkadang godaan syaitan utk kita fikirkan yg negatif jer...

akak banyakkan istighfar yer...

ichsan afriadi said...

Amin ya rab ..

@mba wahida, mimpi hanyalah bunga tidur :) atau pengalaman bawah sadar yang melibatkan penglihatan, pendengaran, pikiran, perasaan, atau indra lainnya dalam tidur, terutama saat tidur yang disertai gerakan mata yang cepat.

MaMa AiNi said...

** Wahida **thanks ye!!

MaMa AiNi said...

** Ichsan ** thanks juga ya!!..