My Lovely Friends..

Monday, May 30, 2011

** ISNIN @ terlantar sakit...**


Assalamualaikum n happy monday semua..selepas 2 hari bercuti, semangat untuk bekerja dah bertambah kan?.. hikk2.. hari ni, mama terlantar sakit perut kat rumah !!!..hari ni sabtu dan ahad ..adalah hari yang paling sibuk buat mama..terkejar2 untuk memenuhi jemputan ..ada kenduri dan majlis perkahwinan..sabtu ke Tiara kemudian kemajlis En: Blogger dan ahad pula pergi ke 2 majlis perkahwinan...biasalah cuti sekolah ni semua orang berebut2 untuk mengadakan majlis...hari2 biasa kurang pula ek?  ;)
hari ni mama terlantar sakit perut..aha...malu  !!..kata Prof.Dr Sargunan dari PPUM..antibodi mama semakin down..sebenarnya dah 2 hari mama terkena `food poison`.. tak jumpa doc.pun...hanya makan ubat sakit perut je !!!.he2..sebenarnya mama sangat berhati2 bila bab makan2 ni...tapi terkena juga, nak buat macam mana ek ?..semalam terpaksa hadir ke 2 majlis perkahwinan..yang penting silaturrahim jangan diputuskan !!.hu2...malas nak pergi ke klinik jadi tahan ajelah kan !!!.. ;)




12 comments:

J.M.R said...

get well soon ma..

MaMa AiNi said...

he 2x..thanks..tulah masa makan tak hingat dunia...

ibnu said...

"yang penting silaturrahim jangan diputuskan!!!" saya sangat setuju sekali maa. SEPAKAT :)

MaMa AiNi said...

** ibnu ** iya penting untuk kita menjaganya...Thanks..

ichsan afriadi said...

bener kata mama, "yang penting silaturrahim jangan diputuskan" kalau semua org seperti mama, pasti tak ada perang :)

MaMa AiNi said...

** ichsan ** iya betul..he 2x

mummysyafie said...

mama, kalau kena keracunan makanan kena gi klinik gak. lebih cepat berkesan..

get well soon mama..

MaMa AiNi said...

petang ni dah ok sikit..thanks nor..

lagenda said...

Lorrrrrrrr..sian mama! Hrp2 cepat baik nnt yea

MaMa AiNi said...

ni dah ok...thanks LM..he 2x..

Noh Kodiang said...

dah baek lom???...makan tak baca bismillah kot...hehehehe

MaMa AiNi said...

he 2x.. baca!!!..kena juga `food poison`tu..