My Lovely Friends..

Monday, May 23, 2011

** HEPI MONDAY .. ;)


AHA CEPATNYA MASA DAN HARI BEREDAR..DAH ISNIN HARI NI..BESTKAN PERGI KERJA, BERJUMPA TEMAN2 KAT OFFICE SAMBIL`GOSSIP GOSSIPING` hikk2..tapi bergossip sikit2 je tau !! hu2..diam tak diam dah setahun mama kehilangan peluang seperti itu..
AKTIVITI TERKINI..MAMA PANDANG EN`PAPA`@`EN.PAPA` PANDANG MAMA !!..ahaha..habis nak buat apa lagi?..@ LAYAN 5 EKOR ANAK ANGKAT @ LAYAN `FB`..JUGA TERJAH BLOG2 ORANG !!!..aha BANYAK SANGAT MASA !!!..& YANG PALING KETARA AKTIVITI `zzzzz` yang tak dapat dikawal  lagi selepas menelan coklat2 yg disyorkan olih doc. PPUM..


KELMARIN MAMA & EN.`PAPA` TELAH DIUNDANG UNTUK MAKAN TENGAHARI OLIH SEORANG BLOGGER BARU `TUMBUH` SEPERTI MAMA JUGA @ MERAIKAN SAUDARANYA YANG PULANG KEMALAYSIA UTK BERCUTI ..


DIA TAK BENARKAN PHOTO DIRINYA DI UPLOADKAN DIENTRY MAMA INI...PUAS MAMA MEMUJUKNYA...`NO...NO`..KATANYA BERULANG KALI..ahaha..pemalu orangnya..kalah orang perempuan tau !!..dia ni lelaki sejati tau !!!..ha2.. ;)





*** BUAT ENCIK BLOGGER & WIFE ZA ...TERIMA KASIH DAUN KELADI ATAS JEMPUTAN MAKAN TENGAHARI DIRUMAH ENCIK..HIDANGAN MASAKAN ALA2 KAMPONG !!.. MEMANG SEDAP SANGAT2...PANDAI PUAN ZA MASAK YA !!!..




## BUAT BLOGGER JMR...`BLOGGER `AB` & WIFE`DIA KIRIM SALAM.. & DIA SELALU TERJAH ENTRY JMR.. ** wah2.....RAMAI MINAT KAT JMR NI !!!.. ;)

16 comments:

J.M.R said...

waalaikumussalam...

tapi sapa diorg tu. kasi la link ma..

MaMa AiNi said...

aha...`biarlah rahsia..katanya`..apa kata kita terjah rumah dia minggu ni..ada jemputan darinya lagi...hikk..hikk

Anonymous said...

Assalamualaikum mama......
suke sesangat aye n wife baca entry mama yang penuh dengan pujian terlampau! diatas tu..., ape2 pun terima kasih kerane memenuhi permintaan blogger (jika layak digelar blogger!!) untuk tidak mempamerkan identiti blogger yang mama kategorikan sebagai "blogger baru tumbuh", aye rase lebih tepat "blogger baru cambah".

Menarik gambar2 yang mama pamerkan, terlio jugak dibueknye....
Maaf cakap mama, sebenarnye mama & HB diundang pade saat akhir untuk penuhkan "Korem"....acara makan2 tu bukan "MAJLIS KHAS" tetapi menjamu sedara dekat yang dtg dari jauh (Oversea) sebab itu lah xade sedara2 len atau rakan2 atau jiran2 len yang diundang. Harap mama tidak berkecil hati diundang secare itu. Begitu jua sedara dekat,jiran dan rakan2 len yang langsung tidak diundang tidak terase hati. Kalian dijemput hadir pada "majlis sebenar" hujung minggu nie. Mama tulun ajak sekali Mr J.M.R tu yea.

MaMa AiNi said...

ha 2x..sori En: `blogger baru cambah`..dah betulkan ayat tu..kita kan serupa baru..hu...hu, terima kasih sgt2 kerana jemput mama sama utk meraikan saudara dari oversea tu..hikkk...hikk, mama tak terasa pun,walaupun diundang disaat2 akhir, mama tahu call dari isteri En: hari tu adalah ikhlas, bukan pujian terlampau..tapi kenyataan ..puan tu memang pandai masak...dah la tu cantik pula,lengkaplah semua pakej !!!..hu...hu, mama pula asyik menunjuk je kebelakangan ini..En: tahukan ?..apapun terima kasih atas jemputan yg satu lagi tu, mama dtg lewat sedikit,ptg 5pm lbh, tak pe..kalau majlis dah selesai..minum air kosong pun takpe..ha 3x..nanti mama sampaikan kat jmr jemputan dari en: ek...salam kak isteri yg masih vogue tu ek...he 2x...

alynn said...

dear En bloger baru bercambah... boleh buat makan2 cam nie lagi tak? and jangan lupa ajak saya sekali.....

ichsan said...

Sedapnyaaaaaaaa ...
siapa encik blogger and istri itu ma ?

MaMa AiNi said...

***alynn nanti mama sampaikan pesanan kat blogger baru tu ya !!!..hikk...hikk

MaMa AiNi said...

*** ichsan...memang sedap makanannya..pandai isterinya masak !!!..blogger baru dari malaysia..nanti mama akan beritahu ichsan bila entry nya dah banyak ya..he 2x..

lagenda said...

meleleh2 air liur bila tgk sambal belacan daaaaaaaaa!

MaMa AiNi said...

mama pun sama..dapur dah lama tak berasap...asyik menunjuk je..ha2x..ngan muka tak malunya..ngap..ngap semua2 tu !!!...

J.M.R said...

setiap undangan pasti akan dipenuhi jika ada kelapangan...tgk gmbr pon , rasa cam malam ni gk nak gi terjah dinner kt sana,...hehehehhe

MaMa AiNi said...

ha 2x...

mummysyafie said...

banyak nya makanan...dear blogger baru bercambah, lenkali jangan lupa jemput saya blogger suam2 kuku ni yer..

MaMa AiNi said...

he2x..dia dengan senang hatinya mempersilakan..takde maknanya suam2 kuku... blogger famous ape!!..

Anonymous said...

Hehehe...semua rakan2 blogger mama khasnye yg komen entry mama nie, terima kasih bebanyak atas respon, isteri blogger yang baru mula nak cambah nie pun senyum2 simpul bile bace pujian2 mama dan rakan2 blogger..,kembang juga lah hidungnye yang xbrape nk mancung tu...
kpd blogger2 semua diatas dan followers mama, dengan segala hormatnya dipersilakan hadir ke Majlis Makan-Makan seperti yang saye maklumkan pada mama dihujung minggu nie, OK

MaMa AiNi said...

ha...ha!!! ini jemputan dari `blogger baru cambah` spt mama...hu..hu