My Lovely Friends..

Wednesday, August 8, 2012

`tak berulang kembali`..

salam ramadhan ke 19 semua..

seperti selalu mama sekejap ada sekejap tiada !!..hu2x.. bagaimana dengan persiapan raya u all?..ehem mama & en.is biasa2 aja..  :( 
apapun syukur alhamdulillah mama masih diberikan kesempatan olih Allah untuk menyambut ramadhan kali ini..
cuma hati sedikit terusik bila menerima sms darinya.. mama terkedu seketika..mama rasa bersalah sangat2 dgn apa yg terjadi dulu !!.. ehem benarlah kata orang..bila dia telah tiada disisi baru kita dihantui kekesalan yg tidak sudah !!. memang kehilangannya cukup dirasai sehingga kini.. tapi segala2nya sudah terlambat.. :(


 ** biarpun pahit..kita terpaksa juga menelannya`.. :(



23 comments:

kakyon said...

salam mama..
harap mama sihat.jangan di kesalkan apa yg dah berlaku mama. redha dan terimalah seadanya.
akk cakap ni kekadang mengingatkan diri sendiri juga..huhu
kita samalah mama..:(

sal-nurbeena said...

barang yang lepas jangan dikenang...jika dikenang kelak kan merana badan

ashamami said...

mama...usah merasa hiba...ceria2 selalu...kita dah nak sambut raya nih...so jgn sedey2 ye...wake up mama...mama kan tabah.

Hans said...

yups
sokong komen 1
:-)

Acik Erna said...

salam mama..jangan sedih2 ye..moga mama sehat

Pink Lavender said...

moga mama lebih tabah

makneng follow sini
jemput follow makneng..

Mak Lagenda said...

kenapa mama?? Sape yg hantar sms..mama kena jaga kesihatan yea mama!

syiela said...

salam mama.. saya juga selalu begitu.. tapi selalu cuba kuatkan diri.. barang yg lepas usah di kenag ye mama

moga mama sihat

Shaiful Zaidi said...

salam mama...moga mama sihat dan ceria. Usah bersedih di bulan Ramadhan.

Hans said...

semoga hari ini bertambah ceria :-)

WuMing said...

Kadang-kadang kesalahan itu mendewasakan kita....

MulutPayau said...

Assaalamualaikum mama...
Jangan sedih2 ya...moga mama sntiasa sihat dan ceria selalu...

.: iEyLa :. said...

be strong ek mama..
setiap yg berlaku ade hikmahnye kan...
mama jgn sedih2 k.. :)

LYAfrina said...

salam mama.. sori lma xdtg sini..arini bru on9...

bersyukur krn masih diberikan rahmat oleh-Nya utk menikmati hari raya ni..insyallah...

btl tu..adakalanya, bila kita kehilangan bru kt sedar sesuatu..knp ni mama??apa2pon moga mama kuat ye.. n take care

Marya Yusof said...

As salam mama,

Dah nak raya ni takmo sedih2 ye ma... Semoga mama dibawah penjagaan dan rahmatNYA sentiasa :)

~Beb~ said...

assalam ma.. how r u?

selamat hari raya maaf zahir dan batin ma :)

..::..aRe-Na..::.. said...

salam mama...jgn sedih2 ye ma..
yg lepas jgn diingatkn sgt klu mnyakitkan...ingat ana,mesti mama tsenyum hahahaaaaaaaaaaaaaa:-)
syg mama:-)

Mak Wardah said...

Salam kenal, mama sama2 kita belajar dari kesilapan

Mishter Izwän said...

sedih plak entry mama kali ni. pape pun mama sbr k, jgn sedih2. rye kan da dekat :)

teratai said...

Salam mama,
Semoga mama sihat sejahtera. Jgn sedih2...yg lepas tu biarkan berlalu, moga tabah ya mama.

Papa Mifz said...

salam mama...dah nak rayo nih takmo sedih2 yer...:)

Cik Misstree said...

Assalamualaikum;

Mama Aini,

Jangan bersedih semasa puasa, makhruh. Harap Mama ceria selalu. :)

Deru Ombak said...

Assalamualaikum MA...

Perkara yang lepas bukan untuk di ingat2...

Moga MA sentiasa di dalam rahmat Dan redha Allah SWT




Salam Lebaran Dari kakya sekeluarga
Maaf zahir batin .. :)