My Lovely Friends..

Monday, April 18, 2011

** Ayat2 cintan Rini Syanira...**


HAPPY MONDAY & ASSALAMUALAIKUM !!..

bila berhenti keje secara mengejut buat hidup mama seperti terhenti seketika..semua perasaan ade, sedih, sayu pilu n tah apa2 yang tak mampu untuk mama mentafsirkannya dan yang pastinya..`miss my job already`..hu2..
rindu  kawan2 kat office yang satu kepala ngan mama (`gila2`) !!..mama berhenti secara mengejut pada 1 dec 2010..kawan2 tak percaya mama penghidap SLE & lain2 kerana segala kesakitan mama sembunyikan dengan lawak bodoh dan poyo!!..kecuali kawan2 rapat saja yang tahu..

banyak sangat masa yang terluang kerana mama tinggal berdua je dengan papa...n`my luvly gurl` stay dan keje kat kl..mama hanya membaca majallah dan novel2 jiwang!!..jangan ingat orang sakit takde `jiwang`ek !!..seperti biasa roommate mama akan bising bila kabinet antik dah dipenuhi olih `anjung seri dan pengantin`..dah ribu juga lah duit mama yang terbang untuk mengumpul koleksi majallah kegemaran mama ni...n juga novel2 yang mama suka baca sejak dari bujang dulu.. :)

koleksi novel terbaru karya `RINI SYANIRA`dari Sandakan Sabah.. respect kat rini walaupun bekerja masih sempat buat novel !!..mama pula sering tertidur sebelum habis membaca sesebuah novel tu..novel rini tu, 3 hari baru mama habis membacanya!!..kerana selepas makan ubat mama pasti akan `terzzzzz`...jika anda belum membaca & memiliki novel ini sila dapatkanya dikedai buku berhampiran anda.. ;) tajuk novel terbaru rini `CINTA AKAN INDAH`..best cerita novel ni.. ;) 

INILAH NOVEL YANG DITULIS OLIH `RINI SYANIRA`...CINTA AKAN INDAH.. ;)

6 comments:

alynn said...

pinjam....

mama aini said...

bole..bila nak dtg rumah?..n souvenir dr vietnam ada juga utk awak!!!..

mummysyafie said...

dulu saya rajin baca novel..kalau boleh nak abiskan novel tu dalam masa sehari dua. tapi sekarang mmg tak done dah..buku Tun yang saya beli pun tak abis baca lagi..

orang kater..jika seseorang itu penggemar novel..hatinya lembut dan berjiwa puitis..betul ke mama?

mama aini said...

dulu cita2 mama nak jadi penulis novel..he..he, umur 21 dah ada ank n..terpadam semua niat tu..ha..ha!! n kt org la...bukan je puitis tapi terlebih jiwang n sendu...sob..sob !!!...(sori rini), rini inbox kat mama dia dah baca entry ni n akan dtg ke kl 30hb ini ke `KLIBF`..

alynn said...

souvenir???? dri vietnam??? best nye!!!... simpan tau, jangan bg kat orang lain....

mama aini said...

pssst!!!..kiriman khas dr seseorang utk cik alynn ha 3x