My Lovely Friends..

Wednesday, March 14, 2012

DARI KAMI, BUAT JMR.. :)

assalamualaikum semua..

minggu2 ini adalah antara hari2 tersibuk mama..rindu nak BW & terjah entry kawan2 maya !!! hukk2x....ehem rindu gila kat u all semua..tapi apakan daya..majlis yg dilangsungkan buat mama terpaksa melupakan niat mama utk terjah kengkawan..minggu ni mama akan ke trengganu utk majlis disebelah lelaki pulak..hikk2x..majlis resepsi sebelah mama pada bulan mei..jadi majlis sebelah lelaki berlangsung dahulu kerana jmr akan bertugas dipelantar dikepulauan borneo sana...hu2x..
aritu utk hantaran pernikahan mama buat sendiri..percaya tak ..mama buat 3 bulan lbh awal kerana faham sajalah org sakit mcm mama ni sentiasa ada `on-off`nya..walau tak pandai mama cuba buat sendiri hantaran utk anak mama..hu2x..meh layan gubahan yg mama buat..ehem tak secantik mana pun !!!...hu2x..




 


mini pelamin pink..pilihan `cik n `yg taksub dgn colour pink..hikk2x..nasib baik baju nikah bukan pink..



22 comments:

Kasih Salina said...

cantik gubahan yg mama buat..itulah namanya hadiah yg ikhlas dari seorang ibu untuk ank tersayang..bertuah ank mama..ishhh..suka la tengok pelamin mini tu..sweet..

Mak Lagenda said...

Ya Allah maaaaaa...cantinya semua hantaran!! Simple je..x serabut langsung. Suka tgk gubahan sirih tu hah..suwit sgt.

teratai said...

Cantiknya semua gubahan tu.Ini kena belajar nanti....ohh menantu org ganu ya...senegeri dgn kak:)

MaryaYusof said...

As salam mama,

Uish! Cantiknya! Terror dah ni... Kagum betul sy tgk... serius tau! Sweet sgt :)

idasm said...

sapa kata tak cantik. cantiklah akak. simple n nice. semoga selamatlah semuanya dan berjalan lancar majlisnya...

sayazakiah said...

sweet n simple. okay la tu ma. sebelah JMR terengganu tu kat mana ma?

Melati Qistyna's Mummy said...

simple ma, x serabut bak kata mak lagenda...yg penting ikhlas dr lubuk hati seorg ibu... :D

haipad tu ma, sib baik yg 3 lom kuor, lau x mendapat jmr yg 3 tuh...hehehehehe

mg mama selamat pergi n kembali ye...

el said...

cantek tul mama buat gubahan tu
sgt2 sweet lah...
wahh JMR dpt ipad eh..hehehe

oklah mama..xpe pelan2 ok..dahulan yg penting...nti tertangguh keje2 mama tu

xoxo

KhaiRin : anies said...

cantik la mama..bleh bukak bisnes ni

Kakzakie said...

Pada mata kakak tengok cantik dan kreatif. Kalau tempah dah berapa nak kena bayar setiap satu...

wahida said...

sumpah cantik tau mama....sgt cantik!!

hijau tu menawan lah mama...

mama, saya dah email mama alamat saya...

nazirah said...

wah cantiklah mama.. yeyy tak sbr nak tengok gubahan hantaran tuk cci lak hee ;)

Farah Adila said...

simple tp cantikkkkk:)
pelamin mama wat jg ke?
mis u mama!!!:D

Cikgu Ma said...

tahniah kak dapat menantu ^_^

Belalang hijau Perisik said...

tahniah kepada JMR dan cik n... begitu juga dengan mama... lega mama satu dah settle? :)

dhiera said...

sebenarnya kan mama dah macam boleh agak dah sebab mama selalu ke nilai. lepas tu, rumah mama penuh dengan bunga.

insyaallah, akan cuba menghadirkan diri masa majlis resepsi anak mama nanti. bukan jauh pun tu.

bunga-bunga yang mama beli lain2 tu letak kat mana mama?

♥Putri ilyanie♥ said...

cantik2 semuanya.. bilalah turn Putri pulak ye.. hee

Shaiful Zaidi said...

salam mama..wow cantiknya gubahan. sungguh bertuah anak dan menantu mama...

Acik Erna said...

cantik2 gubahan tu. berseni tangan
mamaaini..gagahkan diri demi anakanda tercinta.

Juliet_iRa~" said...

mama cantik laa gubahan mama..simpleee tp cantik..nak tmpah boleh nt?heee

suka pink juga..ngeee

mummysyafie said...

gubahan ni mama buat kan? cantik sangat. yang atas dulang isi ipad tu nak pinjam sat bleh tak? :)

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Puan..

Menawan sungguh hantaran..