My Lovely Friends..

Tuesday, March 20, 2012

** EHEM`.. :)

ASSALAMUALAIKUM SEMUA DAN SELAMAT MALAM..

ehem rindu kat u all semua..budget ramai peminat..ha2x..
empat hari mama berada dipantai timur..balik kerumah semalam seluruh badan jadi bengkak & kejang..hu2x..waktu pergi 10 jam perjalanan untuk sampai ke besut, kerana en.papa tersesat jalan !!!..pernah kesana tapi hanya ke kuala trengganu saja !!!.
majlis menyambut menantu sebelah jmr..jmr23.com  dilangsung pada hari sabtu (17 march 2012)..dibesut trengganu..ehem majlis resepsi sebelah mama pula pada 12 mei 2012..di klang selangor..
selepas majlis dirumah jmr mama ke kelantan pulak..untuk meluruskan badan yang semakin tegang !!..he2x. kami bermalam di `Pelangi Riverview`..aktiviti kat kelantan nanti mama cetakan kemudian.. :)

ehem..ehem.. sila jangan muntah tenguk video pernikahan jmr & nunu hari tu 9 march 2012, ni ek !!!..ahaha..

bersama nenek jmr..

bersama ibubapa jmr..

majlis dibesut trengganu..2 pasangan pengantin  `jmr + cik n` & `fayu + syikin` 17 march 2012..majlis sebelah lelaki diadakan dahulu kerana adik jmr fayu & syikin akan balik semula ke jepun..dan abang dia jmr pula akan ke pelantar dikepulauan borneo !!.. :(




** sila emailkan nama& address kat mama- aniyunus48@yahoo.com jika sudi menghadirkan diri dimajlis resepsi cik n dikelang pada 12 mei 2012..

21 comments:

KhaiRin : anies said...

oooo ada 2 pengantin

welkam bek mama

ainnoraini said...

Mesti seronokkan mama terima menantu bertambah ahli keluarga..

ada 2 pengantinnya yee...

Melati Qistyna's Mummy said...

Suka tgk video tu Ma, en papa nebes sama masa bakal menantu tgh akad...hehehe

Acik Erna said...

assalam mama..alhamdulillah dah selesai majlis dipihak lelaki..tunggu majlis di tempat mama sahaja lagi

dela said...

selamat kembali mama... meriah majlis... biru terqois dela suka... 10 jam jauh perjalanan tu... mmg letih badan... dela blik kg 3 jam 30 minit pun letih 3 hari x habis2 lagi...:( dela dah e-mail mama...
tq jemput... :)

Mak Lagenda said...

Tak pe la ma..penat pun seronok sbb dpt tgk 1-1nya anak mama dah dimiliki oleh lelaki yg layak.

baru nak tanya bila specifik date majlis belah mama tuh. 12 mei yea ma? Ok..insyallah LM block that date. Khas untuk mama., JMR dan NUNU..

ieja amieja said...

assalam mama..
semoga kejang2 yg melanda dah hilang ya..lps ni kena bykkan rehat la nmpknye...manisnye kedua2 mempelai..tahniah!!

sayazakiah said...

tggu mama update. hikhik. comel la mempelai tu. hehe

JMR said...

msk legend! save the date okkey..

tenkiu mama sbb dtg..tp kitrog balik 7jam je..hehehe

WuMing said...

Biru sekali dengan ibu dan bapa... kelasssss

dhiera said...

baru teringat tak emel lagi dekat mama alamat. kena anta dekat kampung takut terlupa cek peti surat umah sewa. hukhuk

Belalang hijau Perisik said...

mmg best la tgk video tu... rasa mcm ada sekali pula kat majlis tu... hehehe

el said...

bz betul mama eh
nti el email add eh :)

Rain said...

waah mama! trimas menjemput. dah inbox ke fesbuk mama..

meriah meriah!

kakyon said...

meriah majlis menyambut cik N dterengganu..

Farah Adila said...

mama miss uuuuuuuuuuuu:)

Deru Ombak said...

Assalamualsikum Puan..

Tahniah terima menantu.. :)

Juliet_iRa~" said...

hee..mama msti sayu kan bila cik n dah kahwin..heee

xpe mama...smoga cik n akan sentiasa igt mama wpon dah bkahwin..

tahniahh mama!

..::..aRe-Na..::.. said...

waa..behnya mama majlis puteri kesayangan mama ni..hehehe..ni baru
belah lelaki kan..nti belah puteri mama
lagik meriah..apapun smlt pengantin baru....dan selamat dapat menantu mama hehehehee...cantek pengantin2..

teratai said...

meriahnya 2 pasang sekali gus!

Kasih Salina said...

seronok la mama dapat jalan2 kat pantai timur ye..rasanya saya tak dapat datang la mama sebab bln jun nanti adik sy plk yg nak kawin..insyallah, lain kali saya datang melawat mama ye..