My Lovely Friends..

Monday, February 25, 2013

** bertuah punya anak !!.. ;)

assalam semua..

BERTUAH PUNYA ANAK !!..  ;)))) ..




 ** PENANGAN ASYIK MENGHADAP TV @ TERPENGARUH DENGAN IKLAN  TV !!!.. hikk2x..

** pic.dr en.google..




25 comments:

Marya Yusof said...

As salam mama,

Moga sihat & ceria! Tak lama lagi kena shushukan baby bila tgk gambar kartun tu tetiba rasa ngilu lak! hehehehe

Acik Erna said...

Assalam MA he he memang ada masa kita boleh terpengsroh ngsn iklan

Putri said...

salam mama
mcm tu la saya rasa bila susukan amrsyar sekarang
ada masa terjerit2 sebab pedih

wahida said...

hahahaha...

kucing pun terpengaruh dgn tv...

Shaiful Zaidi said...

kucing mama bertambah lagi yer..
iklan kalau selalu dilihat mmg ada pengaruh ke atas diri.

Papa Mifz said...

sakit doh...haha

Lagenda Mahsuri said...

hihihi..kena cubit pipi tu kalo geget tutttttttttt mak!!!

el said...

hahahahah mama hebat doh..
anak2 silap isap susu..ni susu tuk bb umor smpi 2 taun..kalian dah 6 taunnnnnnn...hahaha

h a p r a q said...

salam mama nor lara..

kelakar.. tucen pun dh advance skang..

Nora Karim said...

hahahha kelakar pulak...

Mystic Angel said...

askum...biasa la bdk2 cepat terpengaruh dgn TV..hehehe

Kakzakie said...

Hihi... sambil hisap sambil berbual tu yg tergigit:)

Kucing pun pandai eh hihi...

Qhaifa Nur said...

alhamdulillah mama, 5 anak...semua tidak menggigit...kalau tengok emak Nur dulu siap berplaster bagai...

kakyon said...

hihihi..comelnya..

dayana yana said...

nakalnyer......

TiranaAduka said...

salam mama
Hehehe.
Lawatan ptg

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hahahah lawak lorrr

ainnoraini said...

dapnyeee susu ibu...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah petang :-)

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Azian Elias said...

heeee..heee..come lahh

Wak Gelas™ said...

susu cap gantung memey sodap makk.,ahHHks

Ummiarissa Mahdi said...

salam mama...
selamat berehat di hujung minggu...

nini said...

hehehe...nak marah sayang kan...=D

sal-nurbeena said...

hahaha...kelakar lah...