My Lovely Friends..

Saturday, March 12, 2011

* kenangan yang tak mungkin terhapus*


dah sabtu hari ni, banyak peristiwa yang berlaku sepanjang minggu ni, semalam kita dikejutkan dengan berita bencana di Jepun ..syukur rakyat Malaysia yang berada disana selamat...dan hari ini hidup memang kena diteruskan..tak ke begitu?..hari ni mama terpandang album gambar yang tersusun ditepi kabinet tv mama....tangan yang sentiasa gatal ni terus membukanya..gatal tangan tak pa kan..jangan gatal lain pula!...he...he tak banyak gambar mama didlmnya..kebanyakannya gambar keluarga dan semestinya gambar cik n n papa dia je yang paling banyak...mama tak berapa suka sgt bergambar ni..kena paksa baru nak..hikkk...hikkk!, rupanya banyak gambar2 kenangan yang tersimpan termasuk gambar cik n waktu dia masih baby lagi, hari ni cik n dah jadi dewasa!, sekejap masa berlalu macam tak percaya..gambar ini menjadi tanda semua kenangan yang tak mungkin terhapus dari hati seorang mama.....

ini gambar dia waktu berusia  2 minggu , kerana nak cepat membesar agaknya... nampak mcm dah umur sebulan...hik...hikk



kadang2 dia suka sgt bila tak pakai baju..seksi tau!....


ini gambar dia waktu berusia baru 28 hari...(dlm pantang)..papa dia dudukkan dia macam kanak2 umur setahun..sian dia!...

                   
gambar waktu umurnya 3 tahun...juga suka posing ala2 model gitu..he...he...


gambar dia waktu berumur 4 tahun..asyik nak melaram je....


                 
gambar cik n masa  berusia 6 tahun..(dah sekolah tadika waktu ni)....

4 comments:

alynn said...

sekali pandang, gambo yg last tu mcam muka amna lak....

mom cik n... said...

sama tembam ngan amna...

J.M.R said...

kihkihkih..gambar baby tu, tembam wooo...

MaMa AiNi said...

yalah...anak siapa la tu?..