My Lovely Friends..

Friday, March 11, 2011

SALAM JUMAAT....


Pagi-pagi lagi cik al dah baca entry mama..apapun tima kasih antara yg rajin baca entry mama.. hari ni dah jumaat..cik al  nak tahu siapa yg mama maksudkan *S* (adalah dia saudara mama), pada slh satu entry yang mama tulis tu..akhirnya tahu juga..ha...ha jgn jadi internet bergerak (kata jmr)...Buat peringatan cik al..nilah suratan kehidupan..hidup umpama roda..kejap kat atas kejap kat bawah, eh..tak rasa pening ke?...he...he..jadi pandai-pandailah mengharunginya..jika takut dilambung ombak...jangan main2 kat tepi pantai PD tu...hik...hikkk (esuk kan nak keTiara Beach Resort)... sampai monday duduk kat sana!...honeymoon kali ke2, ke?...

ni lah cik al.jangan marah cik al masukkan photo ni kat entry i...he...he!....

4 comments:

alynn said...

mmg rajin baca kak mama punya entry sbb kak mama yg sms suruh baca! ngeh-ngehhh....
kan tiada rahsia antara kita, so takleh la nak rahsia2 sangat, kan kan????
selagi bernafas hidup mesti diteruskan, walau pun kadangkala separti bernafas dalam lumpur... ewah!!!
Semoga Allah permudah kan segalanya, amin...

yahooooo... esok honeymoon kat PD!!! eh! yang 4 orang tu nak letak mana?????

J.M.R said...

S - SitiNurhaliza..

MaMa AiNi said...
This comment has been removed by the author.
MaMa AiNi said...

yang ke empat tinggalkan kat cik n je...