My Lovely Friends..

Tuesday, February 21, 2012

** KASIH mama..

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT MALAM SEMUA..

malam2 ni baru dapat update entry..hu2x....ehem macam dah bersawang blog `sendu` mama ni !!..hikk2x..
mama kebelakangan ini selalu saja terdown & jiwa kacau !!..maaf mama lambat melawat u all semua..bukan mama dah sombong @ apa?..tapi biasalah bagi penghidap SLE seperti mama ni..hukk2x..
malam ni baru dapat menghadap com. :) apa lagi merayau ke rumah2 yang sering mama lawat..mama rindu dgn entry u all semua.juga budak nakal @ ensem tu..yang sedang berada di pelantar di kepulauan borneo tu..hikk2x..


mahsuri dan `cik n`


`cik n`, jmr dan mahsuri..


tetiba arini bila BW kat entry anak angkat mama yang femes emes tu..lagendamahsuri.com
terkejut beruk mama..ehem mama dapat hadiah buku `suami isteri paling bahagia` karya Rosline Harun.. :) thanks dear..
terima kasih mahsuri atas pemberian buku itu & terima kasih juga sudi jadi anak mama..ehem mahsuri dah jadi kakak `cik n & budak nakal @ ensem` tu..maklumlah anak mama hanya seorang sebelum ni.. sebenarnya ramai lagi anak2 mama ..terima kasih sudi jadi anak2 mama & sahabat maya mama.. :)

28 comments:

dela said...

beruntungnya mama dapat hadiah buku.... boleh isi masa lapang mama nnti... :)

Juliet_iRa~" said...

mama...

rindu laa..:)..

mama..jgn sedih2, down tau..mama kena kuat n makan ubat ikut aturan k..

Ichsan Afriadi said...

Assalamualaikum, mama apa kabar?
Selamat yah ma dapat hadiah buku `suami isteri paling bahagia`, Alhamdulillah. :)

-gedek! said...

SLE?

hapa tu? berjangkit?

Ros said...

Salam mama,

Beruntung kan mama ada yang sudi nak jadi anak kita ni kan mama....

idasm said...

salam mama aini,
harap akak sihat selalu. best jugak dpt hadiah buku kan,
mahsuri secantik orgnya...

Cho Zila said...

biasaler berblogni kadang2 rajin amat... kadang2 ehm letih...

KhaiRin : anies said...

wah dpt hadiah...xnk share ke? hehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

tu la ma, jeles ngn mama tau...ahahahaha

mg mama terus sihat maju jaya *ayat x bleh blah*

byk mama godek n3 org ye ma...heeee

intan_blur said...

slm kak..
intan pun dah lame x singgah sini..
intan hrap mama sihat ye..
take gud care mama.. ;)

Mak Lagenda said...

Isk..pi tepek muka LM kat sini?? Hihihi..malu! malu! malu!

Taniah ye ma. Nnt buku tu leh jd peneman mama kat umah tu. Kuatkan semangat, isi masa lapang dgn lain2 aktiviti ye ma.

Miss n love u too ma!

dhiera said...

mama tepek la buku tu~

el said...

pasni leh la mama wat intro skit psl buku tu...hehehehe

smoga mama lebih sihat di hari2 akan datang

wahhh nak jd anak angkat mama juga hehehe

Farah Adila said...

Moga mama cpt sembuh:)

syiela said...

moga mama sihat.. dan bertambah ceria dengan hadiah dari LM :)

Shaiful Zaidi said...

salam mama...
semoga mama bertambah sihat...
jgn lupa mkn ubat..

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Puan..
Rehat sambil membaca.. :)

ieja amieja said...

salam mama..
mama chat ke ari ni..lama jg ieja x singgahkan..wah dpt buku erk..boleh rehat2 sambil membaca nnt..t.care

Rain said...

mak dah jadi anak mama?.. saya jadi cucu leh x? haha..

mama jaga kesihatan ya.. muaaaaaah

Mama Adam said...

Murah rezeki mama. Setiap dugaan adalah rahsiaNYA

SyuE said...

bestnye dpt buku!! ;) sori mama, syu busy & tkde chances nk online. hehehe. btw. i'm one of ur daughter jgk kn?? heeeee.

JMR ensem said...

saya sudah pulang!!!!heheheh..

Acik Erna said...

mama beruntung dapat hadiah buku..boleh dibaca masa mama lapang

.: iEyLa :. said...

congrats mama...
datang jenguk mama dari blog kak LM.. :)
salam kenal mama..

..::..aRe-Na..::.. said...

salam mama,
rindu kat mama dan cerita2 mama tau
hehehe..apapun mama jg kesihatan yer..
ana doakn smg mama cpt sihat...insya-ALLAH..AMIN..

teratai said...

rezeki tu...boleh tambahkan ilmu!

Pondok Usang said...

nefro dan SLE.. jadi mama sentiasa on ubat la kan.. mama slalu appoinment doc kat mane?

Papa Mifz said...

terima kasih jugak sebab sudi jadi mama di alam maya...hehe