My Lovely Friends..

Wednesday, April 4, 2012

THANKS.. `Ejat Rahsia Hati & Faris Afandi`

ASSALAMUALAIKUM ..
mama dilanda ke`bz`an lagi..huk2x..sibuk menguruskan utk majlis resepsi pada bulan mei ini..
baru hari ini mama berkesempatan untuk mengucapkan terima kasih buat 2 photographer yang telah berkerja keras mengambil gambar semasa majlis pernikahan `cik n  & jmr`tempuh hari !!!. dan utk majlis resepsi bulan mei ini, sekali lagi mereka akan menjadi photographer `cik n & jmr`..juga atas kerja keras mereka terhasillah video majlis pernikahan `cik n & jmr`..dan gambar2 indoor - outdoor yg awosome !!..ehem jika berminat mengambil mereka utk hari bersejarah anda.. bolih inbox FB `Ejat Rahsia hati` @ hp 017 3796557 (Ejat)  & FB `Faris Afandi`..

meh layan pic.yang diambil olih mereka.. :)





18 comments:

..::..aRe-Na..::.. said...

salam mama..
siyes sume gambor cantek2..
ate dh puteri mama pon cun..
kan hehehe...
smg kekal bhagia hingga ke akhir
hayat amin..

LYAfrina said...

wah..terpesona..mmg cantik sgt pic2 ni

sayazakiah said...

alahaiiiiii. comel nyeeeeeeeeeeeee

Kakzakie said...

Kalau dah pengantinnya cantik apa gaya pun cantik... lompat ke baring ke tetap cantik... setuju tak?

Ditambah skill cameramen utk gaya itu yg tambah menarik..

Deru Ombak said...

Assalamualaikum MA..

Ada ape2 nak saya tolong tak?? Ikat bunga telur ke,, menyibuk2 ke.. Bagitau eh...

Mak Lagenda said...

Cantiknya semua gambar2 ni mama...

dhiera said...

ni ber'outdoor' kat mana mama~

Papa Mifz said...

cantek gmbr2 tuh semuo...:)

Acik Erna said...

assalam mama..mmemang cantik2 gambarnya..pengantik pun cantik..senang kerja photographer

KhaiRin : anies said...

canteeeeeeeeeeeeekkkkk sesgt!
i loooikkkeee!

Daddylicious said...

sekarang ni gambar2 cantik2....

So Shy Lady (SSL) said...

gojes smua gmbar tu.... kita dlu t.dak pon mcm ni. itu yg rs nak kawin skali lg tu opppps! lempang skit

wahida said...

cantiknya...hasil yg superb!!

Miss Jim said...

mama...kenapa tak ada gambar mak perantin pun mama??? hope bulan mei ada gambar jim pulak yer kat sini hahahaha :)

Kasih Salina said...

cantik gambonya mama..semoga bahagia selamanya buat puteri mama..

kak yon said...

pasangan sama cantik sama padan.gamabr yang di snap pun cantik2..

Juliet_iRa~" said...

wahhh cantiknyaaa gambar...:)

heee..rs nak kahwin sekarang plak.kekkee

BeLaLanG HiJaU said...

dah lama teringin nak camera DSLR... tp sampai hari ni x terbeli lagi :(