My Lovely Friends..

Thursday, April 19, 2012

IT WILL NOT REPEATED.. :(







SHE WAS BORN.. ***






*******************************************************************
*******************************************************************





` HER WEDDING DAY`...sob2x..



24 comments:

Kasih Salina said...

betul tu mama..saat,minit dan jam yg berlalu tak akan berulang lagi..kita kena hargai setiap detik yang tiba..

Acik Erna said...

mama..jangan sedih sangat ye..masa tetap berlalu dan tak kan berundur lagi..tapi hargai setiap minit yang mendatang..

Amie said...

Assalamualaikum,
andainya masa bpoleh diputar kembali tentulah ramai yang ingin membetulkan kesilapan masa lalu... tapi ambillah sebagai pengajaran agar hari ini esok lebih baik dari semalam

LYAfrina said...

masa trus bjalan...
sbb itulah setiap msa y hadir hrus dihargai dgn sebaiknya kan..

Melati Qistyna's Mummy said...

Alalalalala.... Abby paham perasaan mama.... Masa x dpt diputar kembali walau sekaya mana pon Kita, jadikan ms lulu sbgi kenangan, hargai setiap detik yg mendatang....

Syg mama :D

ashamami said...

ye mama...namun mama pasti lebih rasa teruja kan dapat ahli keluarga baru...dan lepas nih dapat cucu pulak...kan kan kan
kerana sya tahu mama mmg hebat dan semangat kuat.

Mak Lagenda said...

Ye mama..sbb masa tak akan berputar balik tu lah kita kena HARGAI setiap saat yg akan dtg tu kan ma.

Pasni, klu ada cucu, jgn kelip2 mata tu..tenungggg je mata cucu tu yea mama.

to JMR n nunu, cpt2 la bg mama cucu. Hihihihi. Mama nak cucu nih!!! Mana buleh 'pelan2 kayuh'

syiela said...

ye la kan ma.. setiap masa berlalu.. kejap je dah besar kan... tak puas rasanya nak membelai...

sabar ye mama.. lepas ni dapat main dgn cucu pulak :)

KhaiRin : anies said...

cpt kn ms berlalu... itu lah anak...

sayazakiah said...

xpe ma. nnti suh Ira buat anak banyak2. pasti mama x bosan. hehe

Papa Mifz said...

takpo at least ada gambar2 leh buat kenangan masa lampau kan...;)

♥Putri ilyanie♥ said...

cepat je masa berlalu.. urm

..::..aRe-Na..::.. said...

salam mama...
cepat jek kn masa blalu..
dah dpt menantu da hehehe..
chomei cik nunu..cam mama jgkk..
ana dh dpt dh kad undangan dr mama..
time kasih bebyk yer ma..ingat jgk
pada ana kat sini..insya-ALLAH
klu diizinkan..smp la ana ke sana..
apapun time ksh bbyk mama..

ieja amieja said...

assalam mama..
pejam celik dah nak kawen..semoga hari2 mendatang lbh membahagiakan family mama..

Marya Yusof said...

As salam mama,

Marya dpt bygkan bagaimana perasaan mama... Dia kini milik suaminya, mama kena redha & tabah ye... Marya pun ade anak, pasti merasa juga satu hari nnt... Doa yg baik2 buat mereka ye :')

Puan NuNu.. ;) said...

sayang mama sampai ble2.. muahx.. ;)

MulutPayau said...

cepat jer masa berlalu....

dhiera said...

tibe2 rasa touching baca entri mama yg ni~

Miss Jim said...

mama sedey nya....tuelah dah jadi bini orang dah housemate / roomate jim tue kannnn

el said...

ha betul tu mama...
anak2 el pun x lama lagi dah besar panjang..huhuhu mmg rindu time derang kecik2..sebak bila kenang...

Farah Adila said...

Asmekom mama,pkbr???mis u mama...maaf farah bru dtg melawat...bz sangat farah ni:)
jgn sedih2 ye mama...kuatkan semangat mcm mana mama selalu bg semangat kt farah bila farah jatuh

deqyalalink in-situ said...

DEQYA PUN MAHUKAN KHIDUPAN YG DULU..WALAUPUN MASA X DPT DIPUTAR KMBALI..

kakyon said...

touchingnya..n3 mama ni.akk pun sama.klau boleh nak kembali masa lalu.dan kini sangat menghargai setiap detik dan masa bersamanya..huhu

wahida said...

tacingnya...


mama, kad jemputan saya dah terima...insyaAllah, kalau ada kelapangan saya akan hadir ye mama...