My Lovely Friends..

Sunday, April 1, 2012

SCHA AL-YAHYA & BIO - ESSENCE BIRD`S NEST..

SELAMAT MALAM & SALAM HUJUNG MINGGU SEMUA..

Ehem 2 hari ini jadual mama padat sekali ..hukk2x..
semalam menemankan `cik n`,menghadiri majlis perkahwinan kawannya  di AU3 keramat & menghadiri majlis cukur jambul anak sepupu mama dipuncak jalil..hari ni mama & `cik n`menghabiskan masa & wang di `JUSCO BKT TINGGI KLANG` he2x....ehem.. roommate `cik n`jmr terpaksa bertugas jauh dikepulauan borneo sana..hukk2x..
Hari ni pelakon Scha Al-Yahya muncul  dijusco bkt tinggi klang dr 2pm-4pm..bagi melancarkan product baru `BIO- ESSENCE BIRD`S NEST`..disini ..peminat dapat bergambar & bermesra dgn Scha ..ehem`cik n`sempat mengambil gambar scha.. semakin berseri bakal pengantin ni !!.. :) sangat cantik orangnya ..peminatnya berebut2 utk mengambil gambar..walaupun mama minat dengan Scha ..mama terpaksa melupakan niat tersebut..hu2x..kena ambil no. utk naik kepentas utk bergambar dengannya..pengacara petang tadi adalah  Sharifah aliya..dari `HOT FM`..liya juga sangat cantik orangnya..

SCHA  SANGAT CANTIK !! ..ehem nampak kurus..

Scha & peminatnya..



** MAMA JUGA TERSEREMPAK DENGAN BLOGGER ` KELLYLOVETRISH`..
..EHEM DIA TAK KENAL MAMA PUN.. DADDY BERSAMA IBU & TWINS..SEGAN PULA NAK MENEGURNYA..WAKTU TU 4PM..MEREKA  BERJALAN KELUAR DARI JUSCO..

23 comments:

Fabulous Me said...

wahhh.. jln cuci mate sakan mama

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie said...

salam mama....hehehhe waaaa jumpa scha yekkkkk,,mama sihat takk??? lama x blogging ni =)

kak yon said...

berseri wajah bakal pengantin.
waah..mama shopping sakan ekk..apa yg di beli tuu?

WuMing said...

Hah... dapat ambik gambar(artis) sendiri dan post dalam blog... kelasss...

Deru Ombak said...

Salam..

Hari ni saya pun mengejar masa. Balik Dari Melaka, bersiap2 pula ke KLIA menghantar anak besan ke Jepun..

Seronok bila dpt berlibur di hari minggu kan..

Saya tak mengikuti sgt perkembangan artis.. :)

ashamami said...

Mama...tang ayat "menghabiskan masa & wang" tu yang sedap di baca tu...harap buat mama hepi dan moga mama sihat bahagia ye...miss u mama...

Acik Erna said...

jalan di jusco bukit tingg ye..acik pun selalu singgah situ kalau pi ke klang..

Ros said...

salam mama,

Bestnya mama berjumpak ngan artis he.he.he....semoga mama sihat selalu.....?

Papa Mifz said...

papa mifz pun kerap gak ke Jusco Bukit Tinggi tuh...mano tau satu hari terserempak lak dgn mama yer...hehe

ainnoraini said...

Ada jugak saya ke JJ bukit tinggi tu mama...jln2 cuci matakann...

Berbanyak2 Terima kasih ye mama aini sudi menjemput... nnt saya email ye...suka..sukanya saya harap2 tak ada halangan la pada tarikh tersebut...tq...

Juliet_iRa~" said...

heee mama temankan pengantin baru jalan2 n habiskan duit la ni ea..hee

suka gak scha..cantik ea dia kat luar mama?:)

mama dah semakin sihat la ni ea..siap jalan n shopping sakan ni..hehehe

Melati Qistyna's Mummy said...

Boleh cilok cik n time roomatenye xdek kan, heeee

Kasih Salina said...

salam mama..bestnya dapat jumpa artis..hihi.

So Shy Lady (SSL) said...

waduh2 mama jumpa shca ye... bagus lah mama klua amik angin dpt rehatkn minda

mimi said...

salam...
kunjungan pertama disini..
nice blog

sayazakiah said...

walaupn saya x penah jmpe scha, tp saya tau dia mmg cun.

bestnye mama dpt jmpe dia. mana gmbr mama dgn scha?

el said...

nape mama x berposing ngan scha alya tu..sib bek xde..kalo x mau jeles 44hari hahahaha

L said...

haha.. lol. scha mmg lawa...

jom tambah ilmu..=)

http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

dhiera said...

mama, saya pun jalan2 dekat juscon bukit tinggi jugak~

Daddylicious said...

apasal la tak tegur....hehe!

Mak Lagenda said...

salam mama..maaf lama x jenguk mama..kesihatan LM kurang mengizinkan..mama sihat??

KhaiRin : anies said...

mama, ada seri pengantin x kt muka scha tu? heheehe

..::..aRe-Na..::.. said...

waa,jjln sakan yer mama..
hehehe...cantek si scha..
aura pengantin tuh..kan mama heheheh