My Lovely Friends..

Thursday, July 26, 2012

I`M SORI.. :(

Salam ramadhan semua..

hari ni dah 6 hari kita berpuasa.. baru arini mama dapat kembali ke`blog lemau` mama..
biasalah penghidap `SLE` spt mama ini..kadang2 ujud..kadang2 down..dan inilah yg terjadi .. dari minggu lepas mama hanya terbaring dikatil..sob2x..kadang2 mama rasa diri semakin rapuh..mama tak sekuat mana pun.. :(
buat semua yang sudi datang keblog lemau ini.. mama ingin mengucapkan terima kasih..maaf mama tak dapat BW minggu lalu !!.. mama akan datang kembali..insyaallah ke blog kawan2 maya semua..hu2x..mama hargai kesudian kawan2 semua membaca & dropkan komen kan entry mama..kawan2 maya semua terasa begitu dekat dihati mama !!..selama ini kata2 perangsang dari kalian menguatkan semangat mama untuk meneruskan kehidupan yg semakin rapuh ini..terima kasih sekali lagi.. :(



**  renungan.. dr en.google.. :) **

28 comments:

ummiarissa said...

bulan2 puasa ni kita kena banyak bersabarkan mama...janganlah buat entry sedih macam ni..sayu je rasa..semoga kesihatan mama pulih segera...

inazamri said...

salam ramadan mamaaini.Semoga diri mamaaini sentiasa dlm rahmatNya.

Deru Ombak said...

Assalamualaikum Mama Aini..

Salam Ramadan Dari saya buat MA sekeluarga.
Kuatkan semangat dan banyakkan bersabar dalam ape jua keadaan. Insyaallah .. !!!

Shaiful Zaidi said...

Assalamualaikum mama..
Salam Ramadhan. Saya doakan agar mama dianugerahkan kesihatan yang baik. Tabahkan hati mama menghadapi ujian ini..
Blog terasa sepi tanpa komen mama.

Miss Jim said...

salam mama!

mama charyo! mama pasti sihat kembali okay...sebab miss jim belum kawen lagi..

mama bley tolong tak?
tolong ingatkan kat puan N pos kan casing camera MJ pleaseeeeeeeeeeeee

Mak Lagenda said...

Salam ma..hrp2 mama tabah dah kuat seperti selalu. 27 thn++ mama tabah hadapi penyakit mama ni kan..kenapa tidak skrg??

Moga Allah mengurniakan kesihatan yg baik buat mama.

.: iEyLa :. said...

salam mama....
hope mama kuat and tabah seperti selalu...
sy doakan mama sentiasa sehat dan tabah menghadapi dugaan dariNya..

ieja amieja said...

assalamualaikum mama..
sedey plk baca n3 mama kali ini, semoga mama terus tabah menghadapi dugaan ini..selama ni mama kan kuat menghadapi ujianNYA..keep the strong mama..^_____^

Kak yon said...

salam ramadhan mama. akk perasan dh lama mama tak update blog.ingat nak sms tanya khabar..takut ganggu mama nk berehat. apa pun mama banyak bersabar ye..hapi2 kan diri..:)

..::..aRe-Na..::.. said...

salam mama...jgn sedih2 yer..
ana doakn mama chat selalu..sempena
keberkatan bulan ramadhan ni..jg kesihatan yer mama..:-)

sal-nurbeena said...

Mama jangan bersedih....
Sesungguhnya Allah menguji hamba2Nya.
Jangan pula kita lalai kepadaNya

teratai said...

Terasa sayu je bila baca n3 mama ni..:((

Kak doakan mama semakin sihat...kuatkan semangat...panjatkan doa kepada Allah semoga diberi kesihatan yg baik n berkekalan. Setiap dugaan yg Allah berikan pasti ada hikmah menanti. Semoga mama tabah menghadapinya.

Marya Yusof said...

As salam mama,

Marya doa dr kejauhan moga ALLAH ringankan bebanan mama... La tahzan...

syiela said...

salam mama

moga mama tabah dan kuat seperti selalu...

sayu je baca entry ni :(

zan said...

Assalamualaikum,
Salam ziarah Ramadhan.Semoga mamaini tabah menghadapi dugaan dari Allah.
senyum sokmooo..

MulutPayau said...

Assalamulaikum mama...

Selamat mnjalani ibadah puasa utk mama dan kluarga....
Semoga mama sntiasa tabah hadapi segalanya....

Acik Erna said...

salam MA..harap MA semakin sihat

ashamami said...

asha pecaya mama boleh atasi segalanya dgn tabah dan redha...kerana mama mmg sorang yang kuat semangat.

Fadzli Amir said...

Salam kenal....tabahkan hati...

Azian Elias said...

ALLAH gives syifa to u.. sabar dan terus bersabar..

hayatunfadzila said...

assalamualaikum,

harap mama bersabar n redha dengan ujian-Nya....Selamat berpuasa..=)

Amie said...

Assalamualaikum Mama,
memang terharu baca entri Mama, tercuit hati ini.... tapikan Mama... jadikanlah ini semua sebagai satu cara untuk lebih mendekatkan diri kepada-Nya kerana hanya kepada-Nyalah tempat kita bermohon dan meminta pertolongan... insya-Allah Mama akan diberi kekuatan untuk menghadapi ujian dari-Nya.

Kasih Salina said...

saya doakan mama sihat sentia, insyallah mama kena kuatkan semangat..

BeLaLanG HiJaU said...

27 tahun dah mama melawan sakit ni rupanya? itu menunjukkan mama seorang yg kuat semangat... belalang yakin skrg ni pun semangat mama masih membarakan... :)

KhaiRin : anies said...

chaiyok mama!
sempena ramadan ni mama mesti lbh kuat taw!

LYAfrina said...

salam ramadhan mama..
moga mama terus kuat & sihat utk menempuhi bulan y mulia n..
lya doakan mama sihat2 saje ye

Dapur Malaysia said...

Salam Ramadhan. akak kena kuat semangat ye. anggaplah ada yang kita terima tu sebagai cabaran untuk terus hidup. :-)

Kasih Salina said...

salam mama..apa khabar..semoga mama kuat dan tabah hadapi segala dugaan.