My Lovely Friends..

Monday, October 29, 2012

PENANGAN `ahmad nabawi`.. :)

SELAMAT MALAM SEMUA..

semua kerja tak jadi !!!.. 
kerana dok asyik mengadap ahmad nabawi !!..geram pulak mama tenguk pipi dia yg tembam & layut.. :)
dan aritu hauslah pipi `ahmad nabawi` kena cium bertalu2 !!!.. :)

dan yang terlebih excited mengadap ahmad nabawi tentulah `cik n`...http://teddypinkygurl.blogspot.com/ &` my SIL`..http://jmr23.com/ .. sekarang cik n & SIL tengah practise bagaimana nak buat susu baby & pegang baby !!.. ha2x..

meh layan pic. ahmad nabawi masa `photo shoot`aritu !!.. 


baru 2 bulan dah pandai pegang botol susu sendiri !!.. :)


photo olih my SIL.. :)

                                                                       


                                                                         
                                                                         



                                            

15 comments:

Acik Erna said...

Assalam MA..sihat ye..
baby pun comel sangat..

Miss Jim said...

mama....cucu mama bila duenya?

Mak Lagenda said...

makin meriah rumah kita bila dah ada budak2 kecik ni kan mama..

alahaiiii..seronoknya!!!

.: iEyLa :. said...

woooo.....geramnye tgk kaki die...
syok ade baby kat umah kan ma... :)

Ros said...

Assalamualaikum mama,

Semangatnya Ahmad Nabawi nih...geram Kak Ros tengok bulat he.he..

Selamat Hari Raya Aidil Adha...

shaiful zaidi said...

salam mama...comelnya cucu.

teratai said...

Comel n montelnya...geramlah.Hihihi

Selamat Hari Raya Korban ya mama:)

KakNi said...

anak sedara baru ke tu mama aini? geram jugak tengok sebab tembam

syiela said...

geramnya bila tengok baby bam bam kan.. saya pun saya menggomol si kembar tu sekarang biar la nak nagis ke apa

ieja amieja said...

patut lah geram tgk dia ..montel bebeno..klu ieja pun kan duk gomol jer..selagi x nangis x puas nak cium..hehe

Wak Gelas™ said...

wak pon sukak tengok baby chomeyy.. ehhhEEEe

zan said...

waah!!,sihat n montelnya.meh bagi kat zan nak gomol lak.

MulutPayau said...

comelnya...!!!! geram tengok...

Papa Mifz said...

montel nyer...nama pun sedap...:)

Kak yon said...

comelnya.tak lama lagi rmh mama meriah lah dgn kehadiran baby cik N..