My Lovely Friends..

Wednesday, March 27, 2013

BUDAK `sengal 2` @ vitamin .. ;)

assalam dan selamat malam semua..

pic.ni waktu `budak sengal` tu usia 1 bulan..kecik je kan !!.. ;) 
dan dia sangat aktif.. 

usia `budak sengal` ni dah 3 tahun.. ~~ nama dia `KEENA`.. ;)
sekarang ni dia kemaruk makan vitamin !!.. he2x..
supplement `BREWERS YEAST` ini disyorkan olih doktor haiwan tau !!.. :)


pil ni sepatutnya dimakan 1biji 1x sehari..tapi dia makan 3biji sekali !!.. & dia nak lagi sambil mengiau2 !!..

@@~ tenguk dia masukkan mulut dia kedalam botol vitamin tapi tak dapat ambil pil tu, kesian dia !!.. hanya dapat ambil bau je !!.. ha2x.. 

20 comments:

Khai♥Rin : anies said...

Makin notty x mama? :-)

MulutPayau said...

kesiaan keena, kemaruk vitamin..hehehe sedap kot vtmin tu mama....

Juliet_iRa~" said...

waah keena kemain lagi skrg..dah besar gebussshh hihi

vitamin tu utk apa mam?mesti sedap sbb tu keena nak mkn lagi kannn :)

psss : btol2 mama pasar baru tu mmg syurga lace heee xckup rsnya g sana aritu heee

zana fahmi said...

Salam kenal, amboi nama Keena...cute dia. Boleh geng dgn arnab akak yg belum ada nama lagi ni.

hayatunfadzila said...

aslkm,

comelnye keena macam tuannye...=)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

makan vitamin jugakkk...kelasss hihihi

Mak Lagenda said...

tucen pun mkn vitamin?? Khelasss kau tucen!!

eika_jps said...

salam perkenalan....amboi keena pn ada vitamin bagai...ingatkan kita ja ada vitamin...hehehe...eika tak minat kucing tp suka tgk...

jemput singgah blog eika gak yer...mak budak baru belajar menulis

http://atikarafina.blogspot.com/

Shaiful Zaidi said...

comelnya dia ..

Ummiarissa Mahdi said...

oh kucing pun makan vitamin ye...hehehe saya tak tahu pun mama...sebab tak jaga kucing pun ...hehehehe

~Beb~ said...

hahahah tomei.. bgus ke pil tu ma? nk beli ugak la klu cmni..

Papa Mifz said...

oh dah 3 tahun yer, cepat masa berlalu kan mama...

❤Kamsiah❤ said...

amboii..patutnya gebu...amik vit rupanya..:)

salam kenal...follow sini

ieja amieja said...

assalam mama..
nmpk gayanya mkn gebus la keena ni ye mama..notty betul..

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

gebus n comey.knah follow sini juga =)

el said...

mama buli cat tu eh
hahahaha comey je dia gagau pil tu lam botol

mama..bilik otel kt melaka tu ado lagi x?bak mai pakej
email kt el
elly_syok007@yahoo.com
igt nak pi melaka tido semalam

BUNDA a.k.a KN said...

dia pun nak sihat n awet muda lah tu..haha

Marya Yusof said...

Laaaa... gambar profile tu rupanya kucing real mama!!!! Sungguh comel! :D

kakyon said...

sayangnya mama pada keena..:)
makan vitmen supaya tak alergik pada mama ke?

NUNU EERA said...

bgi die 1 botol tu pun die boleh abeskan.. huhu..