My Lovely Friends..

Friday, January 18, 2013

blog oh blog.. :(

salam pagi semua..




@@ ~~ setelah bangun dari lena yang agak panjang..nampaknya mood berblogging mama semakin kelaut.. :(
bila dijangkiti penyakit `lemau & lembam`.. idea untuk menulis entry semakin pudar..alasan lah 2 kan !! .. ;)



@@~~ my `clg` & `sil `adalah penulis blog jugak !!..
harap2 nanti anak diaorg tak bergaduh dgn kawan2 hanya utk mempertahankan blog `daddy`nya !!..ha2x..keluarga bloggerlah katakan !!.. ;)
ehem agak2nya nanti anak diaorg minat tak berblogging mcm mummy & daddy dia ek?.. ;)



15 comments:

.: iEyLa :. said...

to blog or not to blog...
hihi...rajin mama...jgn lemau2...hihi

Qhaifa Nur said...

seronoknya ramai dah berblog mama...
take care juga....

el said...

alahai mama..ni dpt cucu lagi lah mama lemau...yelah melayan cucu jek lg best hehehe..hope dpt dgr cerita cerita mama ok hope mama sihat jugak k

Papa Mifz said...

mama tak sihat yer..???

♥Putri ilyanie♥ said...

putri pun dah jarang berblog.. tenet xde kat rumah tu yang payah tu.. huhuhu

shaiful zaidi said...

salam mama...semoga sihat dan ceria di pagi ini. Mama nak dpt cucu ke?

Mak Lagenda said...

nampaknya, penyakit kita dah sama ni ma..makin tenggelam timbul mood menaip n3.

Mana nak cari ubatnya ya ma?? Ahahaha..

ieja amieja said...

salam sayang mama..
singgah cni jenguk mama..harap2 mama chat ye..t.care

Kak yon said...

besnya kalo satu family berblog. Mesti ada masanya terkeluar cerita yg sama..hihi

saya is said...

tokpapa dia ada blog tak?.. he2..

hazman aka species1980 said...

tapikan.... kartun memang cool... dan akan datang kalau cikgu tanya aper keje ayah ? -blogger je-.... hehehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ramai2 berbelog hehe

syiela said...

bestnya ramai2 berblog... tok abahnya?

kasih Salina said...

takpe mama..pelan2 la..yg penting jaga kesihatan..

Deq's Qienz said...

skg mama dah sihat ka lum??