My Lovely Friends..

Tuesday, January 1, 2013

tension tak? versi 2013..

assalam & selamat tahun baru 2013 semua .. 

TENSION TAK?.. VERSI 2013..



dia tido atas lappy - 
ehem..protes tuan dia yang gila berblogging & berFB !!.. 
 ~~ ( sbb selalu sangat tuan dia lupa nak bagi dia makan).. ;)



berebut `organ` dgn kita..katanya dia nak `compose lagu` utk Faizal Tahir.. ;)
~~ (protes tuan dia yg suka main organ waktu dia tgh tido)..


sepahkan makanan & tido dlm bekas makanan dengan alasan tak lalu makan &  rasa pening2 kebelakangan ni !!.
~~ (ehem dia bunting lagi ke?).. ha2x..

** pic.dr en.google.. 

17 comments:

el said...

hahaha baru start 2013 tok mama..takan dah stress bagai lex lu ok jum minum kacip dulu...motif?hahaha

Belalang hijau Perisik said...

hahaha ni klu belalang Jr.tgk pic2 nih, mau x boleh buka benda lain dah kat tenet nih...

slmt tahun baru utk mama & papa

Papa Mifz said...

gambar last tuh tidur kekenyangan ke tuh...haha

kak nora said...

amboi! nakal..macam dah takder tempat lain nak bersantai...biasa!..

Kakzakie said...

Walau apapun tapi dialah yg menceriakan...

Selamat menyambut tahun 2013 dari kakak.

Suraya said...

selamat tahun baru mama aini...:)

inazamri said...

heheheh cutenye semua pic.geram tengok anak2 kucing comel tu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

terhibur tgk keletah kucing ni hehehe

Qhaifa Nur said...

gelagat yg mencuit hati...
selamat tahun baru.....

shaiful zaidi said...

cutenya kucing2 mama..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah petang

Raihana Humaira said...

hehe comel je...

mama aryan said...

alahaii..comeynyer dia..

.: iEyLa :. said...

alolo...comelnye....hiks

Hanny Abdullah said...

eeeeee....geram nye gan depa,eshhh eshhh cam2 kan depa ni. Kat umah ni pun sama gak perangai nya..;)

Kak yon said...

hahah..teruk bebenor ghupanya orang bunting pelamin ni kan..

kasih Salina said...

cute jer si manja mama tu yer..