My Lovely Friends..

Sunday, June 10, 2012

ahahaha..anak sape lah ni?.. :)

selamat malam semua..


**********************************************************************************
**********************************************************************************


abang : ma`long cantik tak `baju tidur` adik?..sambil menunjuk kearah adiknya (mia) yg sedang tidur !!!..
ma`long : cantik !!!.. abang pulak pakai baju apa ni?..
abang : dengan confidentnya berkata..abang pakai `baju bangun`lah ma`long !!!..
ma`long : hahaha !!!..
abang : `kenapa ma`long ketawa?..tanyanya sambil garu kepala..


abang..`aisy` !!!..2 + tahun.. :) ensem tak abang?..ha2x..


adik.. (mia)..1 + tahun.. pun suka pink mcm `puan nunu`..ha2x..


*** harap2 mama & babah `aisy` tak baca entry ini !!!...
ampun  !!..ampun !!... `mama & babah aisy`..hu2x..***

28 comments:

idasm said...

comel2 diorang ni.. bertuah ibu dan bapa diorang.
ida minta maaf tak dpt hadir kenduri kawen anak mama tempohari.. last minit, suami ada hal.
tp ida dh tgk pic semua... cantik dan meriah... nampaknya majlis berjalan lancar. tahniah ye kak.. dh dpt menantu...

akak, tabahkan hati menempuh segala dugaan, tuhan bagi kita sakit sb tuhan sayangkan kita..

take care ye...

Marya Yusof said...

As salam mama,

Tuan rumah, pura2 bz...hehehe... Kat bandung ye berkenan tgk pokok2 tu... :))

Bijaknye abang berkata2...hehehe... cute pakai cermin mata lalat! hehehe... Rambut perang lak tu, mesti mak & ayahnye cantik & hensem kan mama :)))

ainnoraini said...

Comeyyy...anak2 ni mmg bijakkan..
Kadang2tu kita tak sangka jawapan yg diberikan tuu...

pena rozie said...

comelnyer...

Acik Erna said...

assalam mama..comelnya abang dan mia..suka ma'long melayan nya ye

el said...

hahahaha baju bangun
bangun nak ke pool eh
comel

LYAfrina said...

salam mama aini..
hrp sentiasa sihat yer..
comelnyer 2 beradik ni.. anak sape ni?

ummiarissa said...

mama...rambut abamg sape ptong cam tu?abang buat lawaklah petang-petang ni...he he he

Amie said...

seronoknya ada anak kecik...comel,montel lagi tuu... rasa nak cubit2 pipi je

*SiRibenMerah said...

mata budak2 neh mata syurga.. sejuk hati tgk wajah anak2 kecil.. :)

teratai said...

Seronokkan bersembang dengan anak-anak kecil...menghiburkan dan boleh menghilangkan kerisauan yg kita alami!

Kesuma Angsana said...

cutenyer bebudak ni... untung mak & abah nyer!..

.: iEyLa :. said...

hihihi....naju bangun...terbaikla abang...
kreatif budak ni dah besar t mama..hihi

syiela said...

hehehhe.. baju bangun..

tak terlayan keletah dorang kan mama :)

Mak Lagenda said...

Ada pulak baju bangun yea?? Suwittt akai budak2 gini kan mama.hik hik hik

Errr..mama dah mandi blum?? Dah tukar dr bj tidur ke bj bangun??

NUNU EERA said...

aisy yg bijak tpi nakal sbb ske kaco mia..

Shaiful Zaidi said...

salam mama...comelnya!

nazirah said...

alalala comel la depa ni mama
abg ni bole lak kata baju mangun
hehe bijak2 budak skang ni hehe :)

Deru Ombak said...

Salam MA..
Kalau dah anak kecil, semuanya comel pada mata saya.

:)

Kak rose said...

budak2 buat apapun nmpak comel..

Kasih Salina said...

salam mama..anak sape tu..cute miut..hihi..

JMR said...

aisy+mia memey comel!;_0

..::..aRe-Na..::.. said...

salam mama...heheheee..nak ketawa baca..lawak betui kan..apapun sgt3 chomei...geram nengok aih hehhe

Kakzakie said...

Comel/keletah/cerdik itu yg buat siapa pun suka kan. Kakak memang suka tengok budak-budak boleh jadi terapi minda...

Papa Mifz said...

hensem...pakai sunglass tuh bertambah hensem nyer....;)

Melati Qistyna's Mummy said...

Pink=pompuan, synonym kan Ma, hehehehe

Rain said...

ha ha ha!!

suka sangat kanak-kanak! jujurnya sampai kita rasa gelak kita paling jujur bila dengar ayat-ayat spontan yang memang penuh jujur.

sangat comel! sangat geram! meh akak syiom. muaaah

BeLaLanG HiJaU said...

alo lo loh comeinya XD