My Lovely Friends..

Friday, June 1, 2012

`salam jumaat`..1 june

Salam petang jumaat semua..


suka berdiri disini ..tingkat  C5..

i`m back..semalam mama terkejar2 ke`tiara beach resort`..spt selalu..  :)
dalam perjalanan balik dr tiara tetiba sendi2 & tangan mama terasa sakit & susah untuk digerakkan..dan sampai kat rumah spt selalu..terus `down`..hu2x.. dan untuk kesekian kalinya..tidur mama terganggu lagi !!!..dan pagi tadi berkejar keklinik dan akhirnya seperti selalu mama di`inject`kan dgn steroid untuk menghilangkan kesakitan ini..inilah perkara terakhir yang terpaksa dilakukan olih doktor setelah ubat2 yang mama makan tidak berkesan.. :(.. 


ehem..
hidup ini kadang2 rumit kan ..
kadang2 kita tidak sedar apa yang kita luahkan bolih `melukakan hati orang`..
dan kadang2 kita perlu juga menjaga hati orang..
kadang2 kita tertanya2 pula  ..`hati kita siapa pula yang akan menjaganya?`..



20 comments:

el said...

hai mama
el menanti n3 mama taw
ha rini terlepas rindu
mama sihat?sibuk ke kt resort tu

ha'ah mama..betul tu kdg2 tu kita ni terlebih nk jaga ati org..tp org x nah nak jaga ati kita..huhuhu

~Beb~ said...

Swonoknye. Mama mmg ade rumah kn kat sane?

Hurmmm :( cian mama.. Perit dugaan mama. Sabar ye ma..

Abah sy pon parkinson n sakit sampai cry2.. Sebarang pain killer tak jln.. :(

Harap dugaan org2 yang sakit ni diringankan.. :(

Kak rose said...

salam mama..
kuatkan semanagat..supaya mama dapat bertahan dan insyaallah..mama akan sembuh..
betul mama..kita dok asik menjaga hati/perasaan org..tapi hati/perasaan kita tak sape ambil peduli *berkaitan org terdekat kita ler* selalu pujuk hati sendiri jer..huhu

..::..aRe-Na..::.. said...

salam mama..rindulah..hehehe...
ni bru bkesempatan jenguk2 blog..
ayat2 mama yang last tuh..sedih lah..
x pe mama..mama kongsi jek sini ngan
kami sume...insya-ALLAH kan kurang sikit bebanan yg ditanggung..walaupun
kita x saling mengenali..tapi bila sesama mberikan kata2 semangat...dan mcm dekat dh kita sume kan..ana doakan
smg mama terus kuat,tabah...dan sihat kembali..insya-ALLAH..mama kuat kan..:-)

Beautiful Salina said...

salam mama ku sayang..salina follow sini dgn blog baru plak..sudi2 la terjah kalo mama ada masa..

kesian gan mama menahan kesakitan..tabahkan hati ye mama..kalo saya tak kisah lah jika tuan blog ingin meluahkan perasaan mereka..tersentuh dgn ayat2 mama ni..begitulah hidup kita ni mama..ada pasang surutnya kan..

Acik Erna said...

salam mama..harap mama dah kembali sihat selepas dapat suntikan tu.
mma acik teringin pulak nak ke tiara..nama je dekat tapi tak pernah sampai..tengok gambar ni macam best je..

Mak Lagenda said...

Salam mama..

Mcmana arini lepas cucuk steroid tu?? Ada rasa sihat sket x

Papa Mifz said...

mama sewa kan ke unit mama tuh??

Melati Qistyna's Mummy said...

Windunye kat tbr tu, hehehehe

Mg mama sentiasa kuat...

Rain said...

ye mama,

selalu bersoal dan monolog sendiri,

siapa yang menjaga hati kita dan siapa pula kita jaga hatiya..

siapa yang telah kita guris, dan siapa yang telah mengguris hati kita.


akhir : semoga diringankan kesakitan yang dilalui mama aini. amiinn

teratai said...

Salam mama,

Semoga mama kembali sihat sejahtera:) Bila lihat gambar2 di tiara beach resort ini...teringin pula nak ke sana,tapi tak tahu bila!

Cuti tu biasanya balik kampung temankan emak yang kini tinggal keseorangan setelah arwah ayah kembali ke rahmatullah 2 thn lepas (terasa baru semalam kehilangannya.....kerinduannya x pernah hilang...)

Cik Misstree said...

Salam.

Saya suka dengan bait-bait akhir selepas ehem ... dalam entry ini.

Marya Yusof said...

As salam mama,

Hidup dlm dunia ni mmg begitu, jd usah difikirkan sangat... Semoga mama sentiasa kuat & tabah menghadapi hari mendatang... Take care :))

syiela said...

salam mama... cantiknya view kat sna

besarnya dugaan mama.. sabar ye.. moga mama sembuh nanti dan tabah menghadapi hari2 yg mendatang


*** setuju ngan mama 'hati kita siapa yg jaga' huhuhuhu

nurbeena said...

Salam mama....mmaf lama tak jengok jiran..

harap mama akan lebih sihat dan ceria2 seisi keluarga

KhaiRin : anies said...

biarkan je... terguris tersentap tu adat la..kite ni kn manusia mn perfect.. anggaplah sebagai cabaran ya mama

MulutPayau said...

teringin nak ke TBR tu..tak pernah sampai ke sana...

semoga mama sntiasa sabar dan tabah hadapi hari2 yg mndatang....

Farah Adila said...

miss u mama:)

hajiMete said...

me pon dh penah gi tiara beach resort tuuu.. ehheee

.: iEyLa :. said...

get well soon mama..
jaga kesihatan tau..
*mula suke masuk sni.. :)