My Lovely Friends..

Wednesday, December 12, 2012

WW ~ kreatif & uniknya feri mereka.. ;)




21 comments:

JMR said...

mcm feri terbalik je nih..hehehe

*SiRibenMerah said...

feri lake toba kan? mama posing mcm iyra posing tak atas feri tuh?

mama aryan said...


salam mama aini

mcm terbalik lak tengok feri ni

syiela said...

eh jenuh saya tengok hehehe... cam terbalik lak ye

syiela said...

*** fb mama apa ye.. add la Syiela Semekarartie :)

Qhaifa Nur said...

jgn yg bawah kena henpap sudah...
unik mmg unik.....

*SiRibenMerah said...

arini iyra update pic baby rizq lagi..
hehehe :)

hope anak puan nunu nnt comel cam baby rizq jugak..

Deq's Qienz said...

hahahah..tersangat la kreatif..

lyza said...

penin kepala tengok feri nie.. hehe

salam perkenalan dari saya.. singgan n follow.. :)

TiranaAduka said...

salam sis mama aini
pelik tetapi menarik...
mudah nak lihat pelampung tu...

Papa Mifz said...

hempap kepala sia2 jer nanti...huhu

CeqGu said...

dasyatnye...kat mana tu?

shaiful zaidi said...

salam mama....Memang kreatif. Saya tak sempat naik feri tu masa Kat Parapat. tgk dari hotel jer. ..

Marya Yusof said...

As salam mama,

Apa tu? Feri ke? Kenapa hias mcm tu dah macam umah lak...hehee

Wak Gelas™ said...

pelampon gpon buat hiasan jeeer.. ehHHee

Norzie hany said...

macam2...hehehe.

aimaniman said...

Macam2 cara dia org hias utk tarik perhatian orang kan? Lagi2 kalau ada persaingan, makin galak la mereka buat naktarik perhatian penumpang guna perkhidmatan mereka..

wahida said...

Feri Danau Toba!!


dorang mmg kreatif kan mama...

el said...

fuhyooooooooo terbalik suda haha

Kasih Salina said...

bila ingat2 blk saya takut la naik feri lake toba ni mama..

Kak yon said...

mak aii..klaulah jatuh tv tu ateh kepala..berderai tengkorak..hahaha