My Lovely Friends..

Wednesday, February 23, 2011

RAHSIA BULAN KELAHIRAN....

Kelmarin adik mama tag kat mama photo rahsia bulan kelahiran...bila baca macam nak gelak pun ada..
kata Datuk Dr Fadillah Kamsah tentang bulan mama dilahirkan..ini antaranya:


1. Sukar untuk dimengertikan atau difahami sikapnya...
2. Daya firasat yg sangat halus dan tinggi...he...he mama selalu ada daya firasat tu...(masa kat office dulu, mama selalu ckp ngan kawan mama tentang sesuatu, jadi pula perkara tu..kawan mama cakap wah betulla firasat kau..) mama gelak je..
3. Sifat yang berahsia...pandai mencungkil dan mencari rahsia...he...he ini pun betul juga...tapi mama bolih simpan rahsia orang tau!....
4. Byk berfikir, kurang bercakap tetapi mesra...kah...kah sampai seorang adik ipar mama cakap kat mama...`masalah negara tak payah susah2 fikirkan, biar org yang bertanggung jawab je selesaikan`...he...he tapi mama tetap terfikirkan juga!...
5. Berani, pemurah, setia dan banyak kesabaran...itu juga sifat mama..
6. Mudah ambil berat terhadap org lain...itulah mama..setiap masalah org lain..mama rasakan masalah mama juga...sampai pening kepala fikirkan..org lain buat ke macam mama ni?...he...he
7. Tidak hargai pujian...itulah mama..lebih suka org tak puji mama...takut pujian tu tak ikhlas...isk, isk sampai kesitu mama fikirkan...
8. Kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam dan romantik...he...he mama memang romantik!...tapi bab emosi ini, sorry ek..mama ni sensitif sikit...mudah keluar air mata...apa nak buat,?....
9. Suka duduk dirumah...he..he lepas dapat  MBO ni mama memang suka terperap kat rumah je...he...he!.

@~~ inilah petikan dari rahsia bulan kelahiran yang ditulis olih Datuk Dr.Fadillah Kamsah..nak tahu lebih lanjut..layarilah http/apps.facebook.com/tarikhlahiranda/
berminat layarilah sekarang ek...ini rahsia mereka yang dilahirkan pada bulan 11 (November) je...mama sendiri pun belum sempat melayarinya laman itu..he2..
apapun tq buat adik mama ujie yusmily..