My Lovely Friends..

Sunday, September 4, 2011

`HEPI ENGAGEMENT BLOGGER JMR & MISS PINKY` @ 3/9/2011..





Assamualaikum semua...salam raya ke6..sori ek..baru ari ni mama terjenguk kat sini..minggu ni mama bz sangat2...hu2x..bz gila !!...ni baru nak meluruskan urat2 yang tegang kerana bertungkus lumus menyiapkan gubahan hantaran  pertunangan blogger JMR & MISS PINKY semalam 3/9/2011...
kejutan buat kedua2 blogger ialah kehadiran blogger famous`LAGENDA MAHSURI` !!!...
b/p kedua2 blogger ..`terima kasih atas kesudian mahsuri n family hadir kemajlis pertunangan mereka... lagendamahsuri.com


miss pinky, jmr & lagenda mahsuri... 

umi jmr & miss pinky...


 hantaran utk majlis pertunangan mereka...





23 comments:

Shaiful Zaidi said...

salam mama..
tahniah kepada blogger JMR dan Miss Pinky.

Belalang Hijau said...

tahniah kpd blogger JMR & Miss Pinky...
tahniah kpd mama juga sebab cantik keje tangan mama tu :)

hafrawiey ozakawa said...

congrat to blogger tuh..nice sgt2....tahniah jugak on ur hard work tuh....da follow..follow back at http://hafrawiegeek.blogspot.com/

♥Putri ilyanie♥ said...

cantik mama gubah

lagenda said...

hi mama! Sori arini terlambat menjengah kesini. Arini sibuk seharian mengemas umah, smpikan laptop langsung x terusik. Apatah lg penyakit kronik MALAS ni makin menjadi2. Hehehehe

My pleasure mama. 1 perhargaan buat mahsuri gak sbb mama sudi jemput mahsuri dtg sekeluarga dlm majlis keluarga mama tu. Sampaikan salam mahsuri utk semua blogger yg ada pada hari tu ya ma. Mohon maaf pd mereka jika mahsuri tak sempat nk berborak dan bemesra dgn mereka. En asben nak singgah umah kwnnya plak..

Tahniah buat miss pinky dan JMR tu. Dan, TAHNIAH jugak buat mama sbb bakal menerima menantu!

ZairieHusin.com said...

owh.. lagenda mahsuri yg tunang.. taniah..!

lagenda said...

zairi : lagenda mahsuri yg tunang??? Hahahahahahahahahahaha...omak lagenda ni dah ada 3 hanak la syg oiiiii!

mana la mak nak campak laki mak nan sorang tuh. Hehehehe

KhaiRin said...

cantek nyerrr


p/s

selamat hari raya n welcome back to work!

farah adila said...

Cantikkkkkkkkkkkkkk....
pandai mama gubah...
mama banyakkan rehat tau...
miss u so much...hikhikhik...
tahniah wat blogger JMR dan Miss Pinky...:)

MaMa AiNi said...

** En.Shaiful.. mslm..b/p : Thanks ye !!

MaMa AiNi said...

** Belalang..tq..dr mama..biasa2 aja gubahan mama tu..he2x..n b/p jmr & miss pinky..Thanks..

MaMa AiNi said...

**hafrawiey..thanks..

MaMa AiNi said...

** Putri..biasa2 aja..hu2x..nanti mama gubahkan masa putri bertunang nak tak?..he2x..

MaMa AiNi said...

** Lagenda..b/p jmr & miss pinky..Thanks ..sudi datang dr jauh utk sama2 meraikan mereka..he2x..mama pun malas jugak ari ni..rumah tak kemas lagi..mcm tongkang pecah..ha2x..

MaMa AiNi said...

** zairie..ha2x..jmr & cik pinky yg bertunang !!..betul kata lagenda,roommate dia nak campak mana?..he2x..

MaMa AiNi said...

** khairin..biasa2 aja gubahan mama tu..he2x..ari ni khairin dah kerja ke?..

MaMa AiNi said...

** Farah biasa2 aja gubahan tu..miss u too !!..muahhh2x..n b/p :jmr & pinky Thanks ya ..

kak ina kl said...

alhamdulliah dah sampai step 1..bila pula step seterusnya?

MaMa AiNi said...

** kak ina kl...ina..majlis kecil-kecilan sahaja..insyaallah jika diizinkan olh Allah..tahun depan kot..

stellaizz said...

taniah selamat bertunang :).....jgn lupa jemput stella bila nak mkn nasi minyak nanti

MaMa AiNi said...

** stella.. thanks..insyaallah mama tak lupa stella nanti..

nazirah said...

wah mama ke yg gubah hantaran tu?
wah kreatif betul la mama ni..
nanti cci tunang.. tmph kat mama la ek
hee. tahniah pada mereka ;)

MaMa AiNi said...

** nazirah..bolih mama buatkan ..he2x.. FOC tau dear !!....tapi biasa2 saja gubahan mama tu..hu2x..