My Lovely Friends..

Thursday, September 22, 2011

* WHAT`S ON YOUR MIND?..

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SYAWAL 23...
aha pagi ni apa agaknya yang sedang kita fikirkan?..

*** adakah sedang berfikir bagaimana nak meneruskan kehidupan yg beronak & berliku?..hu2x..hidup memang tak selalunya indah..hadapilah kenyataan ini...kerana ia mengajar kita menghargai setiap kebahagian yang kita miliki, biarpun hanya untuk sementara...sob2x..
*** adakah sedang berfikir bagaimana nak mengajar sidia yang nakal?..aha pesanan buat semua...no notty..nottyz ek !!.. ;)
*** adakah sedang berfikir tentang politik negara yang semakin celaru?..hu2x..ini bermakna kita sangat sayangkan Malaysia..(kata2 dr ahli politik yg mengalir darah perjuangannya didlm tubuh mama..)  ;) tapi mama tak minat politik pun.. :)
*** adakah sedang berfikir bagaimana nak teruskan hidup sampai cukup bulan...selepas beraya sakan?...kerana `$` yg semakin nipis tinggal beberapa helai je lagi !!..ha2x..

**** mama pulak...sedang berfikir tentang $ yang bakal melayang 24 sept 2011 ni..!! kena rancang semuanya dgn teliti !! ...kalau tak mau pening & botak encik hb ku nanti...maklumlah $ ni dia yang tanggung  !!..cer teka..cer teka..apa yang mama nak buat 24 sept ni?.. ;) ****

34 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...

Mama nak p umah si memek ngan Norman kawen kah? Hahaha, sungguh x relevan.....

WuMing said...

WuMing pula sentiasa fikir bagaimana nak pencen sebelum sampai masa pencen..


Mungkin balik potong getah...Jadi penoreh muda yang berjaya...

Mungkin...

Zul Fattah said...

sama la mama, saya pun pening lg,nk kena jimat duit ni

el said...

el pun tgh fikir $$$ gak bln depan nak g pahang tu...kenduri belah panten laki plak..sambil2 tu nak gak berjalan kan..$$ pun kenalah lah bajet huhuhuhu

syiela said...

sentiasa berfikir bgaimana la nak bersalin kembar nanti.. asyik menghitung hari ja

KhaiRin said...

nk wat open house ke? jgn lupa jemput kami!

stellaizz said...

tgh pikir $$$$$ tahun depan kontrak tamat....fuhhh mcm mana nak lalui semua nie.....moga dipermudahkan jln hidup nie

SyuE said...

skunk ni syu tgh berfikir mcm mana nak naikkan berat badan!! hehe

wahida said...

saya tau!!! mama nak buat open house kan???
kan kan kan....

lagenda said...

mama nak buat open hause ker??

miss wh0 said...

mama nak buat open house ker nak g holiday ngan famli nie???heheh

JMR said...

nak ikot......~

♥Putri ilyanie♥ said...

putri pikir mcm ne nk dapatkan kerja bagus.. penat dah mencari

za said...

mama... JMR tue kena ikut ... Saya nak kim sesuatu bole ker...

MaMa AiNi said...

** melati qistyna..ha2x...lawaknya abby,mama suke..suke !!..takde maknanya mama nak pergi majlis simemek tu!!..hikk2x..

MaMa AiNi said...

** Wah wu Ming nak jadi penoreh muda ya !!..tahniah lah..`GETAH TENGAH MAHAL` skrg ni kan?..ha2x..

MaMa AiNi said...

** Zul Fattah..ya ke?..he2x..thanks ya..

MaMa AiNi said...

** El..panten memang kena banyak guna $ kan..he2x..wah el gi holiday sekali ek?..

MaMa AiNi said...

** syiela..wah syiela nak dapat baby kembar ya..selamat buat syiela ya..insyaallah..

MaMa AiNi said...

** Khairin..mama tak buat open house tarikh tu..hu2x..

MaMa AiNi said...

** Stella..semuga stella akan dpt peluang & kontrak yg baru..insyaallah..amin..

MaMa AiNi said...

** Syue..he2x..bagus idea ni..

MaMa AiNi said...

** wahida..tak buat open house pun..hu2x..sesiapa yg nak dtg mama persilakan bila2..he2x..

MaMa AiNi said...

** lagenda..mama tak buat open house pun ..hu2x..nanti mama psttt kat lagenda ya..ha2x..

MaMa AiNi said...

** miss Who..he2x..

MaMa AiNi said...

** JMR..nak ikot ke?...he2x..

MaMa AiNi said...

** putri..isyaallah, putri akan dpt pekerjaan yg sesuai dgn bidang putri tu !!..

MaMa AiNi said...

** za..sms kat mama nak kirim aper !!..he2x..JMR tu kena tanya kat dia.. :)

farah adila said...

mama nk buat pe 24hb ni...sampai nk kluar duit...
nk smbut menantu ke mama...kihkihkih..:)

MaMa AiNi said...

** farah..he2x..insyaallah tahun depan..bukan 24hb ni..

ZairieHusin.com said...

fikir bila la dapat pakai lamborghini.. hehehe

MaMa AiNi said...

** zairie..insyaallah bolih dapat lambor idaman tu..:)

kakyon said...

tengah fikir..macamana nak buat org lain berfikir apa dgn apa yg akk fikir..heheh

MaMa AiNi said...

** kakyon..he2x..i like !!..