My Lovely Friends..

Friday, August 19, 2011

** KASIH ALIA @ FIDA IBRAHIM...

Salam pagi jumaat semua...sibuk ke? atau tengah bersedih kerana cuti raya yang dipohon tidak diluluskan !!..sabar ek..no sedeyy...sedeyy tau !!...

semalam tenguk drama`kasih alia` kat tv3 tak?... jam 7.00pm-8.00pm, lakonan fida ibrahim..
jangan tak tahu lagu tema`teriakan kalbu` untuk drama ini dinyanyikan olih fida sendiri !!.. berbakat fida ni dahlah tu, cantik pulak..beruntung mamat sepah !!..he2x..meh layan lagu teriakan kalbu tema drama`kasih alia` yang di nyanyikan olih rafida ibrahim (fida) ni..lepas ni fida bolih sain kontrak ngan syarikat rakaman !!...

jiwanglah pulak !!...hikk2x..



** LAGU INI JUGA BUAT....(PEMINAT SETIA FIDA)..SIAPA EK?..hikk2x...**

16 comments:

Belalang Hijau said...

belalang ritu2 tgk jugak siri ni...
lepas2 tu x sempat nak kejar dah...
hahaha

SyuE said...

abah syu x pernah miss tgk cite ni. ;p

el said...

mula2 igt si qabil mmg dh mati
ghupennye si dinzly tu lah qabil
hehehehehe...
lakonan syiela rusly xleh bla jd mak tiri yg jahat

nazirah said...

hehe tu la beruntung mamat kalau btl2 dorg bercinta la kan .. cci minat fida ni mama.. comel lembut je.. hehe sore die pn not bad.. huhu.. cci lyan gk drama ni huhu '_'

Zairie Husin said...

fida baru kapel dengan mamat kan?? so ada chan la.. haha

Queen F said...

lahh dia ke yang nyanyi? haha sedap jugak suara dia.. btw follow jugak cerita ni tapi lompat-lompat, sekarang dah tak faham dah cerita dia >.<

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie said...

tak penah tgk citer ni hihi tgk iklan je ;p

MaMa AiNi said...

** Belalang..best citer ni..sheila jadi nmak tiri yg jahat..mama tahu belalang bz..sbb tu tak blh nak kejar..he2x..

MaMa AiNi said...

** Syue, ayah syue suka citer ni sbb best !!..

MaMa AiNi said...

** El..he2x..iqram yg jadi qabil kan..

MaMa AiNi said...

** cci..ya fida ni cantik & lembut orgnya..mesti ramai tertonggeng sbb mamat yg dapat..he2x..

MaMa AiNi said...

** Zairie...ha2x..nak kena cubit2 ngan mrs..ke?

MaMa AiNi said...

** Queen F...ya fida yg menyanyi lagu tema ni..sedap suaranya..wah ada tgk lompat2 ek?..he2x..

MaMa AiNi said...

** Shalley..mama tahu shaley bz kan..sebab tu tak sempat nak follow citer ni..hikk2x..

KhaiRin said...

memula dgr then tau sape penyanyi nyer...jd speechless!

MaMa AiNi said...

** khairin..he2x...mama suka lagu ni..sedap didengar..