My Lovely Friends..

Monday, August 1, 2011

** `RASA di satu ramadhan`...**

Salam Ramadhan buat semua...hu2x..baru hari ni mama dapat update entry...mama bz sesangat..bagaimana hari ni.. beberapa jam lagi dah nak berbuka !!.masak atau menunjuk je?..
tadi tetiba je `en.hb` cakap kat mama....
` Ada suatu kesedihan dan kelukaan yang terasa diramadhan kali ini`...iskkk2x...ha2x... sejak bila `encik` ini karat semacam !!....mama baru kehilangan nenek,`en.hb` kehilangan ayah pada ramadhan beberapa tahun yg lalu....ehem sebenarnya banyak kelukaan yang tak terucapkan !! ...apapun setiap dugaan ..insyaallah  mama redha menerima ketentuan Allah...


34 comments:

honeybeesyue said...

mama kuat!! ;)

♥Putri ilyanie♥ said...

Mak putri masak je kt rumah.. mama buka apa nanti...

lagenda said...

Apapun, mama kena tabah dan kuatkan semangat ya ma. Jika mama kongsi disini, LM percaya ramai yg akan sama2 merasai kelukaan yg mama alami.

JMR said...

Selamat berbuka mama!

bila nak bbuka sama nih?:-)

ashamami said...

mama: arini asha pi tunjuk je kat pasar ramadhan. besok kena masak lah nampaknye. tak boleh tunjuk selalu...

Zairie Husin said...

smua tu ada hikmah yg tersembunyi.. :)

MaMa AiNi said...

** honey @ syue..syue jugak !!..he2x..

MaMa AiNi said...

** Putri..best kan dpt makan masakan emak..sob2x...mama masak simple2 je..

MaMa AiNi said...

** Lagenda..thanks...mama kuat lagi kot..

MaMa AiNi said...

** JMR thanks...bila2 pun bolih..he2x..

Wanzi said...

Selamat menjalani ibadah puasa dan semoga penghayatan Ramadan kali ini lebih baik berbanding sebelumnya kerana kita tidak mengetahui, adakah kita masih ada peluang untuk bertemu Ramadan seterusnya. Wassalam

MaMa AiNi said...

** asha ..he2x..menunjuk memang best...yg tak bestnya lepas menunjuk kerana keluarkan duitnya..ha2x..

MaMa AiNi said...

** zairie...ya betul..hu2x..

MaMa AiNi said...

** Wanzi..thanks ya..betul sementara ada peluang..

Ringgo said...

Alhamdulillah .. makan apa yg ada je ..

MaMa AiNi said...

** Ringgo..he2x..betul !!..

nazirah said...

wah bz mama cci ni ek
huhu salam ramadhan mama
slmt brpuasa ok.. cci tahu
mama mmg kuat hadapi dugaan ;)

hayatunfadzila said...

alololo....mama jangan le sedih2 nti xdek selera nak buke pose.. (^__^)

Sharifah Nadzarah said...

SABAR YE MAMA...

deqyalalink in-situ said...

selamat berpuasa mama ! sabar mama , dugaan semua ni and in positive way , beruntung arwah meninggal di bulan ramadhan ..

wahida said...

mama dan hubby kuatkan semangat ye...

sahur apa pagi tadi mama?

MaMa AiNi said...

** nazirah @ cci..Thanks ya cci..he2x..buat2 bz je..

MaMa AiNi said...

** fadzila..tak sedih tapi hu2x je !!..

MaMa AiNi said...

** Sharifah...Thanks..hu2x..

MaMa AiNi said...

** deqya...Thanks..slmt berpuasa utk deqya juga n iya beruntungnya mereka yg meninggal dibulan puasa..

MaMa AiNi said...

** wahida..thanks!!...makanyg simple2 je..hu2x..pagi2 makan takde selera..he2x..

farah adila said...

Salam takziah mama...
sbar ye mama...yg pergi biarkan pergi...janganla mama bersedih...
farah tau mama kuat macam farah...:)

stellaizz said...

smua tu ada hikmah yg tersembunyi.. :)
mama kena kuat...

MaMa AiNi said...

** Farah.. thanks...mama masih kuat seperti farah !!..

MaMa AiNi said...

** Stella...ya..mama masih bertahan..

kakyon said...

salam mama,
selamat berpuasa..
mama tabah dan kuat ekk..dlm masa yg sama airmata akk bergenang..

Melati Qistyna's Mummy said...

Setiap sesuatunyg berlaku Ada hikmahnya....

Aja2 fighting.... :)

MaMa AiNi said...

** kakyon..mslm...slmt berpuasa utk kakyon juga..Thanks..mama masih kuat ..

MaMa AiNi said...

** melati @ abby...ya abby ada hikmahnya..Thanks abby !!..