My Lovely Friends..

Monday, August 8, 2011

** V12GETHER BLOG...tentang bonus !!.. **


Selamat malam buat semua...tengah sibuk ke sekarang ni ?...hikkk2x..jangan jeles dengan mama yang sedang melemaukan badan diatas katil ni...
Petang tadi seperti biasa mama kerumah arwah nenek (wan)...balik rumah terus buka pc !!..nampak sesuatu kat entry blogger famous - eddie...V12GETHER .. (6.13pm)...
dia menulis tentang `kerajaan umum bonus setengah bulan untuk penjawat awam, 500 untuk pesara`..
thanks ya eddie atas info ni...he2x...abah mama adalah pesara kerajaan jadi dapatlah dia bonus khas dari kerajaan tu... jadilah kan dari takde langsung..hu2x...
Kiranya eddie yang pertama  buat entry ni...ha2x...class si eddie ni...macam CID pulak...cepat dapat berita...jeles bekas CID yang diberhentikan kerja kerana sakit ni tau !!...ha2x...siapalah agaknya CID tu ek?...




17 comments:

♥Putri ilyanie♥ said...

Heheheee.. best dpt bonus... ayah Putri pown keje kerajaan.. heee.. nie yg nak mintak mcm2 kat ayah nie..

eddie said...

sama...alhamdulillah...adi rezeki lebih skit tahun nie

eddie said...

*sama2...hehehe

SyuE said...

yeay! abah syu keje kerajaan! kiki..

wahida said...

yeyyyy!! saya pun dapat!! alhamdulillah...hehe...

farah adila said...

seronoknya dapt bonus tp farah tak dpt..:(

stellaizz said...

kita x dpt bonus sob sob sob....

Zairie Husin said...

tempat zairie kerja xde bonus... kesian sungguh.. huhu

mummysyafie said...

dah lama tak merasa bonus mama..eventho setengah bulan gaji dapat la tambah belanja raya. alhamdulilah..nor dapat lebih dari itu, tapi niat nak share ngan makbapak kat kuching. :)

MaMa AiNi said...

** Putri..ha2x...mesti manja dgn ayah ni..mcm ank mama...apa nak semua papa dia beri !!...he2x..blhlah putri shopping sakan ya !!..

MaMa AiNi said...

** Eddie..wah eddie pun kakitgn kerajaan ek?..wah blhlah raya sakan ek..

MaMa AiNi said...

** syue..he2x...blh minta kat ayah belikan baju & kasut raya !!..

MaMa AiNi said...

** wahida...wah blh shopping sakan ya..he2x..

MaMa AiNi said...

** Stella...sian stella..sama mcm mamalah !!..ha2x..

MaMa AiNi said...

** Farah...he2x...mama pun takde jugak !!..

MaMa AiNi said...

** Zairie...biasanya swasta bagi bonus akhir tahun, masa tu bonus kerajaan dah habis !!..he2x..

MaMa AiNi said...

** mummysyafie @ nor..wah blh raya sakan !!...ia nor mesti mak/bapak nor gembira dpt duit raya dari nor..