My Lovely Friends..

Wednesday, August 10, 2011

** SAYA nini...**

Salam ramadhan ..

ini `nini`...
kucing parsi mama yang telah berusia 10 tahun.. ;)
dah tua kan `nini` ni?..


takut tak tenguk muka `nini` ?..
kata `anak mama` mukanya macam  muka serigala..ha2.. ;)

28 comments:

Sharifah Nadzarah said...

mama..klu budak dah darjah 4..hihihi..comel3..

♥Putri ilyanie♥ said...

comei kucing mama.. warna mcm kucing Putri si comot tu.. tpi comot tgh sakit.. selseme.. cian..

hayatunfadzila said...

comel3...

ashamami said...

mama, nini gebu. cute lagi tu...

Syazwani Amira said...

waw lebatnye bulu..comey ;)

SyuE said...

mama. syu nak amik kucing mama ni bole? hihi. comel teruk! ;p

stellaizz said...

alahai cumil nyerr kucing nie....sob sob teringat kucing stella...sama mcm kucing mama...tp dah mati :(

lagenda said...

Uii..tuanya kucing nini ni ma! Nini dan nunu mcm dekat2 jer nana..ahahaha. NONO x ada ke ma?

MaMa AiNi said...

** Sharifah...he2x..ya..

MaMa AiNi said...

** Putri...sian comot..

MaMa AiNi said...

** fadzila..comil ke?..

MaMa AiNi said...

** asha...dah tua umurnya..he2x..mcm wolf je..

MaMa AiNi said...

** syazwani..he2x...mcm tak comil je?..

MaMa AiNi said...

** syue...ha2x...mcm wolf je kan ?..

MaMa AiNi said...

** stella...kucing stella dah mati..ni panjang umurnya..

MaMa AiNi said...

** Lagenda...nama ni dialah yg beri...ha2x...dekat2 dgn nama dia kan !!...

0nenanina Vanilla said...

hoho...garangnye muke dy tapi tetap comel

MaMa AiNi said...

** Onenanina..ya nampak garang..he2x..tapi manja tau, yg tak tahan muka dia tu macam wolf je..hu2x..

Belalang Hijau said...

perh,dah tahap oati dah tu umo dia (xmoh pggl tua)
a ah muka cam garang sket...tp belalang rasa sure manja kucen mama tu...

el said...

nini wat muka cengitu sbb ada mamarazi dok tangkap gambor dia tanpa kebenaran..hahaha

MaMa AiNi said...

** Belang...ha2x...betul tu, otai dah..tapi memang manja !!..

MaMa AiNi said...

** El..ha2x..agaknya la tu !!..

farah adila said...

comelnya nini...huuiiiiiiiiii geramnyaaaaaaaa farah cam mau cubit2x...nak peluk2..;)

MaMa AiNi said...

** farah...he2x..dia memang terlebih manja kat semua orang...

mummysyafie said...

a'aa la mama..macam muka serigala la. hihihi...

MaMa AiNi said...

** nor..he2x..ya, tapi manja !!

nazirah said...

wah mama bela kucing rupenye
hehe tp cci tkt kucing tp tu la
muke kucing tu pn nmpk mnktkn hehe ;)

MaMa AiNi said...

** cci...he2x..tulah kan...mcm menakutkan rupa nini tu...tapi dia manja tau..he2x..