My Lovely Friends..

Friday, November 11, 2011

HATI TERLEPAS badan terkurung..

salam jumaat buat semua..

MALANGNYA MENJADI BURUNG DIDALAM SANGKAR...
HATI TERLEPAS BADAN TERKURUNG..
TIADA SIAPA SUDI MENYELAMI PERASAANNYA..
TIADA SIAPA JUGA MENDENGAR TANGISAN HATINYA !! .. :(

24 SEPT 2011... LOKASI : RETANATA H.S








29 comments:

mummysyafie said...

mama..naper? sapa yang yang umpama burung..

nurbeena said...

Bila sal nengok binatang apa2 pun yg dalam sangkar ni kesian rs.
Pg td lak kt radio Ikim dengar ttg pelihara binatang dlm sangkar ni

lagenda said...

Harap2, kita tidak seperti burung tersebut ye mama..

Melati Qistyna's Mummy said...

Cntk yg kaler Oren tu Ma..... Tp tu lah, cantk di mata org, ht si burung x siapa yg tau....

el said...

adakah nasib el mcm burung itu..huhuhu

KhaiRin said...

kalu burung u bleh berkata2 tentu dia da lama terjerit2 minta dilepaskan

WuMing said...

Manusia anggap sebagai Hobi... tapi seluruh hidup mereka lebih teruk dari dalam penjara...

Cuba bayangkan kita yang di dalam sangkar itu....

ieja amieja said...

lps ni..moh kita ramai2 buat kempen lpskan burung..agak2 boleh x mama...

Ros said...

salam,
Tu la kan.. kita dengar dok kata dia menyanyi,entah2 dia dok menangis ....sapa tau kan...

Shaiful Zaidi said...

burung yg terkurung pun bertuah jugak, tak payah terbang utk mencari makanan.

♥Putri ilyanie♥ said...

ciannye burung tu... hihii.. windula kat mama..

Acik Erna said...

mama..rasa macam dengar lagu pulak....he he sape punya burung tu mama..

MaMa AiNi said...

** mummysyafie..he2x..cer teka !!..

MaMa AiNi said...

** nurbeena..kucing mama terpaksa disimpan kat sangkar..hari tu dilanggar motor..bawa keklinik sbb rahang dia patah & terpaksa dimasukan besi...hu2x..

MaMa AiNi said...

** lagenda..harap2 begitulah kan..hukk2x..

MaMa AiNi said...

** Melati Qistyna..he2x..memang cantik burung tu..ya tak siapa tahu hati dier kan abby !!..

MaMa AiNi said...

** El...yg pastinya nasib el tidak begitu kan?..ha2x..

MaMa AiNi said...

** KhaiRin..he2x..betul tu !!..

MaMa AiNi said...

** MuWing..betul !!!..hu2x..

MaMa AiNi said...

** ieja..he2x..bolih ieja..

MaMa AiNi said...

** Ros..betul kan ros..hu2x..

MaMa AiNi said...

** En.Shaiful..ini pun betul juga..he2x..

MaMa AiNi said...

** Putri..siankan..miss u too..hu2x..

MaMa AiNi said...

** Acik Erna..burung Retanata H.M bandung..hu2x..

nazirah said...

seelok2nye kene lepaskan burung tu kan mama huhu ;)

MaMa AiNi said...

** nazirah..he2x..jauh tempat burung tu..:) Bandung !!!

Run Away said...

tak nak lew jadi burung...hekhek..;d

Mrs Norlara said...

** Run Away..he2x..

Sulaiman A.W said...

Assalamualaikum,

Cantik gambar burung dan sangkar kak, boleh saya guna dua gambar tu untuk puisi?

Dan catatan pendek tu juga buat saya tersenyum. Kemudian hari yang dipaparkan hari Jumaat - hari yang baik dan tarikh yang cantik 11/11/2011.

Saya nak download simpan gambar dan halaman ini sekali untuk puisi saya.

Tk :)
-Atam