My Lovely Friends..

Saturday, November 26, 2011

TERKILAN...

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..
Selamat berhujung minggu !!!...dan yang sedang sakan bergathering bersama lagenda mahsuri ...Lagendamahsuri.com selamat bersuka2 sakan di blue lagoon PD..uwaaaa !!!.. apa yang mama rancangan tak jadi kenyataan. dah janji dengan en.hb nak bercomolot (pinjam kata2 lagenda) kat PD dengan lagenda & teman2 blogger yg lain, tetiba en.hb keluar kawasan lagi !!!..hu2x..cik n ada appointment sakan...inilah akibatnya bila tak pandai drive keta !!!..terperuk seorang diri dirumah adalah saat kelabu & pilu...terkilan !!!..itulah yang menghantui hidup mama hari ni...adakah u all semua pernah rasa terkilan seperti mama?..hu2x..

*** lagenda mahsuri bersama `cik n`..macam kakak & adik pulak mereka ni !!!..pic.ni mama cilok dr blog lagenda mahsuri waktu hari pertunangan `cik n` ..hu2x...

18 comments:

♥Putri ilyanie♥ said...

Putri pn dah byk kali terkilan dgn seseorg..

KhaiRin said...

byk kali rs terkilan tp lps tu anggap semua x de rezeki. maybe allah nk kasi yg lbh baik (p-k positif)

Mak lagenda said...

hi mama..sori. Lm lmnt sggh arini kat umah mama nih. Baru smpi td dr PD tu.

Hurmm..sian mama. Jgnlah terkilan sgt yea. Takpe. mgkin ada lain kali mama leh join.

Fabulous Me said...

Hahahahahahah ain suke ayat mama yang ' adalah saat kelabu & pilu' hahahahahhaha boleh bygkan betapa bosan n pitam nye boring tuh.. Mama ni rawk le

L said...

huhu... xpenah la lagi... sabo jerla.


jom bacer jup..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

Acik Erna said...

mama aini..sama lah kita..tak boleh bawak kete..kalau tak de yang bawak..terperuk dirumah aje la..

cLovErX said...

xpela mama...driver kereta skrng ni rmai yg xreti bahase...bahayela..

eh, mama..comolot tuh hape..
ngehehehehehehe ;p

ZairieHusin.com said...

salam mama.. sori lama tak komen kat sini.. hehe... xpe.. nanti next gathering leh join.. :)

L said...

silap link smlm... hehhe

jom baca kejap..=)

http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

Syairani Tarmizi said...

salam maal hijrah mama :D

Dalila Hamid said...

Dela paling boring kalau suami out station... slalu ronda2 Giant cari makan pastu balik la...hhee

Salam Maal Hijrah...
sedih dela baca kisah mama aini...tapi mama aini ni sakit apa ye?... betul2 sesiapa yg pernah mengalaminya saja yg tahu camna perasaan sedih perit tu camna... tq sudi komen

SyuE said...

tkpela mama, tk ade rezki lg. ;)insyallh akan dtg.

Pondok Usang said...

penah mama... siap nyanyi lagu Haleeda - Terkilan lagi tu...

dhiera said...

cian mama sorang2 arini~ beristirehat saja ye..

ainnoraini said...

tak pe .. mama aini berehat jer kt rumah tu...

kalau dekat boleh jugak ain bawak mama aini gi ronda2...

farah adila said...

sedih kan mama klu rasa terkilan...mcm tk sempurna je klu sesuatu yg kite mau buat tk kesampaian:)

el said...

awatlah mama suh sorg dr depa tu amek mama...hahaha..atapun depa rmi2 gedik2 kt umah mama plak..sian mama..xpelah mama nti mama plan lain pulak eh...xder rejeki jpe depa

nazirah said...

alala sian mama takpe len kali bole pegi lagi kan huhu ;)