My Lovely Friends..

Sunday, November 27, 2011

** MEH NAIK BASIKAL MAMA?... ;)

ASSALAMUALAIKUM...
Selamat berhujung minngu dan `salam ma`al hijrah` buat semua..semuga kita diberikan kebahagian & kesejahteraan hendaknya..


NAK NAIK BASIKAL DENGAN MAMA?..he2x..


*** basikal ni mama yg hiaskan..
uwaaaaaa !!!..basikal ni tak bolih dikayuh sampai ke gathering `lagenda` di PD kan ?..
nak letak kat mana basikal ni ?. ..ha2x..
kadangkala bila jiwa kacau, macam2 ilham & idea  yang datang..hu2x..

19 comments:

NURUL ASHIKIN said...

serius comelnya mama~ V(^__^)~

Fabulous Me said...

Salam Maal Hijrah buat mama jugak.. Wahwah! Rajin nye deco! Somel.

farah adila said...

salam maal hijrah mama...
farah dh hbs fair...tp masih bz lg lepas fair...
cantik basikal tu la mama...leh la buat utk farah:)

Juliet_iRa~" said...

comel basikal mama..heee :D

ms ira gi cameron aritukan , ada jual basikal ni utk letak cactus kecik2 tu..comel sgt..;p

Acik Erna said...

assalam mama..pandai mama menghias basikal tu..
kalau acik..tang menghias ke menggubah bunga ke.memang kayu..fail..he he tak dek seni lansung.

Shaiful Zaidi said...

cantiknya basikal mama. Nak pinjam boleh?..hehehe

Juliet_iRa~" said...

selamat hari isnin..

cuti lagi kan?heee

ummiarissa said...

kalau saya dapat basikal tu...saya cat baru tiap-tiap tahun guna water color..meriahnya!he he he

ashamami said...

mama mmg ada je idea...

KhaiRin said...

salam maal hijrah buat mama sekeluarga..
sblm ajk kami naik beskal tu, pe kata mama yg naik dulu? hehhehe

Mak lagenda said...

cumelnya basikal mama tuh!! Letak atas meja mekap je ma..rugi! rugi..hasil kretif mcm tu letak dlm bilik tido jer..letak la kat ruang tamu ke..musti cun!

el said...

nti depa wat gader2 lagi
mama plan la ngan sape2..so incase en. papa keluar kwsn or cik n x leh p..ada kwn yg tulun teman..tul x heheh nti xdelah terkilan n lemau sorg2 kt umah tu..rini basikal sok2 mau lori plak

Ros said...

Salam mama aini,

Aik mama....nak kayuh pi mana basikal yang penuh dengan bunga bungaan ni.....?Kak Ros nak tumpang la...cantik sangat...

wahida said...

teringat hantaran adik ipar saya hari tu, hantaran dia guna basikal mcm ni la...hehe...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sekali naik terus patah basikal mama haha

nazirah said...

haha kalau kte sorang2 kat uma mmg cmtu mama automatic ada je kerje rasa nak buat kan hehe ape2 pun cntik la hsl krje tgn mama.. tp kalau cci nek beskal tu pecah la nanti mama hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

cantiknya beskal mama tu, kalau xtau nak boh mana, meh sini pos ke pandan....hahahaha

teratai said...

cantik menawan,ada bakat tu...boleh diketengahkan:)

Run Away said...

wah....comey nyer basikal mama....';d