My Lovely Friends..

Saturday, November 12, 2011

SAWAN YANG KRONIK.. ;)

ASSALAMUALAIKUM..

Salam hujung minggu buat semua..kemana hari ni?..sori ek..pagi ni mama keluar kawasan lagi..hu2x...
seperti biasa dengarkan ayat TAK BOLEH BLAH NI...`balik nanti mama akan BW & terjah entry u all ya` !!...
minggu2 ni mama terkena sawan yg sangat kronik ..penyakit sawan melayan `TENTANG DHIA` TV3...ha2x..


MEH LAYAN  LAGU `DIA` NYANYIAN ADY PUTRA !! :) ...sedapnya suara dier ni  !!!..



25 comments:

dhiera said...

saya tak fokus tengok cerita ni~

lagenda said...

Haahaha..mama dah kena sawan drama yeh ma. Mcm biasa, Lm x leh nak hadap drama. Banyak kija nak buat taim tuh!!!

ainnoraini said...

Tak tengok la mama citer ni..
Mesti bestkan kalau tak tak kan sampai kronik sawnnye tuu... Huhuhu

KhaiRin said...

mama, nk ubat x?
nama ubatnya... ubat adi putra..
nk x?
hehhe

Ros said...

Salam mama,

tak pa,Kak Ros faham...kalau dah sampai kronik ni tak boleh nak buat apa dah....ubat pun tak dak dah, tunggu dia hilang sendiri ja la he.he....

♥Putri ilyanie♥ said...

Putri tak tgk sgt.. busy.. heee

Dalila Hamid said...

best sgt ka crita smpai terkena sawan kronik ni?...hhee

Melati Qistyna's Mummy said...

Wahhh..... Masyuk lagi....:)

ieja amieja said...

x de komitment la nak tgk citer ni..nnt mcm mama jgk..kene swn kronik..ssh nnt..hehe

Cik Misstree said...

As-Salam.

Mesti seronok cerita ni kalau sampai kena sawan. Rasa nak ikut pulak cerita Dhia. :)

MaMa AiNi said...

** Dhiera..mama tahu dhiera sibuk..he2x..

MaMa AiNi said...

** lagenda..LM tau kan mama..sentiasa byk masa !!!..hikk2x..

MaMa AiNi said...

** ainnoraini..he2x..mama byk masa lepas berhenti kerja ni (MBO)..hu2x..ain sibuk sbb tu tak layan citer tu kan..

MaMa AiNi said...

** KhaiRin..ha2x..nak jugak !!!

MaMa AiNi said...

** Ros..betul tu..he2x..kalau dah kronik takde ubat..hu2x..

MaMa AiNi said...

** Putri..mama tahu putri lagi bzzzz dr mama..he2x..

MaMa AiNi said...

** Dalila ok cerita ni..cuma ako mustapha nampak berumur tak sesuai jadi pelajar form5 nak ambil SPM..he2x..

MaMa AiNi said...

** Melati Qistyna..abby..alhamdulillah.. :)

MaMa AiNi said...

** ieja..he2x..takut ieja dgn sawan ya?..

MaMa AiNi said...

** Cik Misstree..he2x..mama suka nora danish pakai tudung kat drama tu..mama rasa cerita ni ok..

nazirah said...

hahaha biasalah tu mama..
bile dan ngadap tv kan..
layan cite ni best2 hehe
tp mama jgn sawan lak hehe ;)

MaMa AiNi said...

** nazirah..he2x..betul tu..

Run Away said...

sawan yang kronik..sawan kekure eh....;d

Mrs Norlara said...

** Run Away..hu2x..agaknya..

kakyon said...

terkejut akk..ingatkan mama kena sawan betul.tertipu akk rupanya..hehe