My Lovely Friends..

Tuesday, January 17, 2012

** PERNAHKAH KITA MERASAKAN..

salam pagi semua..

pernahkah kita membayangkan bagaimana rasa bila kita kehilangannya?..
dan waktu itu kita hanya mampu berserah sahaja !!!..
dan kadangkala kita tidak inginkan `kehilangannya` tapi kadang2 kita terpaksa juga `kehilangan` !!. pernah merasai, akan tahu hakikatnya !! ..

kadang2 kita tak mampu untuk mengucapkannya..kerana tak semua tahu makna disebaliknya..
kadang2 kita tak mampu untuk menghadapinya tapi kita juga takut untuk meluahkannya..
kadang2 kita terpaksa menjaga hatinya..
dan kadang2 kita rasa tak mampu lagi untuk menyembunyikannya !!!..hu2x..




** kenapa ter`emo pulak ni?..hu2x..




## pic. ini tiada makna apa2.. :)



26 comments:

Fabulous Me said...

Pedih kehilangan ni. Sakit dade nk menanggung.. Apa2 pon kita berserah pada Allah swt ye ma? Ma take care

suri solehah said...

kadang kala berterus terang adalah lebih baik dari memendam perasaan atas andaian tak semua tahu maknanya ...betul tak?

Mak lagenda said...

Rasanya, LM tahu yg ingin mama sampaikan..LM setuju. Ada masanya, kita rasa bersalah untuk luahkan apa yg kita rasa..hanya kerana kita x mahu menyusahkan sesiapa. Tak mahu org berduka hnya kerana kita!!

el said...

el nak teka pun x tau...kalo lah dpt share2 :)

tu pic mama eh..giler kurus..kalah el
lawo mama..rock pun ado hehehe

WuMing said...

Pernah...pernah....

kakyon said...

baca n3 mama..akk teremo sama..huhuh

dhiera said...

itu mama ke? kurus mase tu~

MaryaYusof said...

Sebagai manusia biasa, sy mmg biasa merasakan perasaan2 itu semua... kita tak sempurna & tiada yg sempurna... kecuali Dia yang satu ;)

nazirah said...

mama it is everything ok?
mama jgn tertekan ek..
apa pun yg mama lalui
cci doakan mama dpt laluinye
dgn tng.. insyaAllah ye amin

JMR said...

pewwwiitttt..dating tak ajak kitorang..:-p

Acik Erna said...

mamaaini..seseklai memang kita tak dapat menahan perasaan..emo tetap datang..

KhaiRin - anies said...

berterus terang = jln terbaik... pendam rs..smpi bla2 pon x abis..

Belalang hijau Perisik said...

nikmati setiap saat yang ada sebelum kehilangan itu berlaku :)

Juliet_iRa~" said...

mama dgn hubby yea?hee

pss : mama terima kasih ye doakan ira..:)

teratai said...

bawa berbincang, pasti yg keruh akan menjadi jernih, yang kusut menjadi jelas, yang terbuku di hati, terlerai sudah!

teratai said...

moga mama aini sudi join GA ni...

http://kelip-kelipancontest.blogspot.com/2012/01/first-giveaway-by-butik-fiqra.html

..::..aRe-Na..::.. said...

salam mama...sedih kan klu kenang kan erti kehilangan tuh..
ehh lam gambar tuh,mama yer?tingin sggt nak nengok mama..hehehe....:-)

Melati Qistyna's Mummy said...

P je dating ngan cik n tuh, hehehe


Kat mana tu Ma.... Mg mama tabah menghadapi dugaan Dan cabaran....

ieja amieja said...

salam mama..
apapun perasaan mama..harapan ieja semoga mama sihat dan sabar selalu ye..

Papa Mifz said...

harap semuo nye ok2 ajer yer..:)

Shaiful Zaidi said...

salam mama..
usaha, doa dan tawakal jln terbaik..
foto tu amik kat ner mama?

Anonymous said...

Kehilangan.., mmg pedih.. smoga manusia lebih tabah dgn kehilgn sbb kehilgn adalah lumrah hidup..., dugaan Allah utk mrka yg kehilgn supaya mrka mnjdi manusia yg lebih baik dr sblmnye..

Anonymous said...

hnya Allah yg tahu hikmah kehilgn, mungkin kerana Dia akn mmberikn yg malah lebih baik dr sblmnya...??

lyza said...

salam perkenalan..
Kalau boleh takda siapa inginkan kehilangan..tapi yang pastinya itu lumrah kehidupan..tetap kena kita tempuhi dengan iman d dada..:)

Juliet_iRa~" said...

mama..hee..

btol tu..ajar kanak2 khas ni mmg kena sbr banyak2..dulu ira bkn org y penyabar tp skang makin jd penyabar..hee..

khas tu sbb tingkah laku, iq, sikap kanak2 ni y khas dan lain dr knk2 y normal..dah betul la apa mama ckp tu..:)

Dalila Hamid said...

mama... jgn la sedih.... rindukan anak la tu... besok2 dh biasa la tu... sabar