My Lovely Friends..

Friday, January 27, 2012

** `STOK COKLAT`..

Salam jumaat semua..

ehem !!..ehem !!..u all ada tak stok coklat camni kat rumah?..;)


rasa nak muntah dah !!!..

stok rabu 25 jan 2012 - uwaaaaa !!!..ada sesiapa nak tolong habiskan coklat mama ni?...
semuanya untuk sebulan..hu2x..




** THANKS A LOT : 
PROF.DR SARGUNAN & PROF.DR C K LIAM..(PPUM)

23 comments:

hayatunfadzila said...

Aslkm,
amboi banyak2 nye coklat dia....rajin2 makan coklat ye...=)

Melati Qistyna's Mummy said...

Pergh, mmg muntah ijau.... Rajin2 mkn ye Ma.... Jgn culas... Mg mama Bertambah baik.... :)

ainnoraini said...

coklat tuuu...mmg muntah la mama kalau saya makannye tuu...
Tak mau ...tak mau

Acik Erna said...

mama..dirumah acik pun ad..tapi bukan acik yang makan.tapi suami acik..nampak kotak tu..sama aje dengan yang ada dirumah ni..

Qaseh Suhaida said...

tak dapat den nak tolong...sebab coklat2 tu pahit he heee

Mak lagenda said...

Adoiii laaa..klu camgitu punya banyak, mmg berpinau nak menelannya ye ma. Klu x sakit, mmg x tertelanlah. TAPI...Mama x leh culas tau. Mama kena makan jugak jugak *LM paksa mama* Ahahaha..derhaka sungguh anakmu nan sorang..hihihi

Juliet_iRa~" said...

mama..banyaknyaa coklat..huu...

ira igt coklat btol2 td..hee..mama kena tabah dan sabar k...jgn miss mkn cklat tu smua nt tak sembuh plak..:)..

syg mama..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mmm..sabar ye..jgn miss makan coklat2 putih ne..

Deru Ombak said...

Salam mama aini..
Singgah malam nak makan cekelat.. :)

Belalang hijau Perisik said...

huih..coklat apa tu?
boleh geng dgn abah belalang dah nih...
sama mcm tu gak stok dia... hahaha

Farah Adila said...

banyaknya mama...
tp takpe la tuk kesihatan...banyak pun tkpe:)

suri solehah said...

sabar jelah mama..moga bila dah habis stok tu..dah tak perlu lg ambil yg lain..insya allah

Fabulous Me said...

Waduh ma.. Byknye coklat. Tp same jugak la dgn coklat mak abah sy. Hehehehe dah bole bkk klinik. Hihihihi rajin2 mkn coklat ye?

Sharifah Nadzarah said...

mama..ingatkan betul2 coklat..saje je tau nak nyakat kwn2 ekk..hehehe...
sy paling tak suka makan ubat...

idasm said...

hehehe... lebih kurang my hubby jugak ni..sekali dpt stok.. terus utk 3 bulan... setimbun...

takpe kak... itu semua utk kebaikan.... tabahkan hati yea...

Papa Mifz said...

Byk nye coklat akak,huu

ieja amieja said...

byknye stok ubat mama tuh...klu ieja mmg x larat dah tuh..tp mama kena rajin2 lah makan utk kesihatan mama..t.care

KhaiRin - anies said...

kalu coklat tu rs manis sy nk tlg abiskn

el said...

leh wat hantaran coklat tu mama..hehehe
jenuh eh nak abiskan stok2 tu..sabau je lah
kalo coklat yg coco el nak...hahahaha

MaryaYusof said...

Kesiannya mama, klau sy pun tak mampu nak mkn...erk... take care & rajin-rajin mkn ubat ye :)

nazirah said...

bnyk tul coklat tu mama.. ehek sian mama.. tkpe anggap je ubat tu mcm coklat ek.. syg mama ;)

syiela said...

banyak coklat mama... jangan lupa makan tau... tk care!

Mama Adam said...

Masya Allah. Banyaknya mama. Jgn lupa makan... Bukan utk hiasan. Hidup mmg ada ups and down