My Lovely Friends..

Monday, January 2, 2012

** WARNA-WARNA KEHIDUPAN..

Assalamualaikum dan selamat bercuti semua..
Hari ni hari kedua ditahun baru 2012..dah pasang azam utk tahun ni?..hikk2x. mama pula hanya selalu ingin menjadi insan kerdil yang tabah untuk menghadapi segala ujian yang Allah berikan..hu2x..setiap yang terjadi ada hikmah yang tersendiri..syukur alhamdulillah.. Allah masih memberi mama kesempatan untuk meneruskan kehidupan ini, masih dapat melihat sinar matahari juga melihat bulan & bintang dilangit malam..
sekejap je masa beredar..inilah warna2 kehidupan..apapun kita masih diberi peluang untuk menikmatinya..olih itu hargailah peluang yang ada ini dengan sebaik2nya..hu2x..


** meh layan pic.`warna2 kehidupan 2011` dari lensa budak nakal @ ensem ni..hikk2x.. jmr23.com

18 comments:

luahfikiran said...

SALAM,
Sedang memikir .... kat mana ni ?

mama aini said...

mslm dato`..kat teluk kemang PD je dato`..he2x..2 pic.yg last tu kat S/Alam..

♥Putri ilyanie♥ said...

seronok kalau dpt mndi laut dan nek banana boat.. heee.. nice pic..

Melati Qistyna's Mummy said...

Betul tu Ma.... Alhamdulillah Kita masih lagi di berikan peluang... :)

Mak lagenda said...

hi mama..LM dtg ziarah mama nih!!

KhaiRin said...

mama g PD ye?? eee best nyer jln2 amik angin..

Papa Mifz said...

teluk kemang smlm jem teruk...huhu

Fabulous Me said...

Assalam mama, mama sht ke? Xmo down2 ma.. Kami semua ade disini :) cuma ain pon bz sket sbb coti pjg n blk hometown bkumpul adik bradik. Bz gossip dgn adk bdik :)

Mama jg kesihatan ye?

Kakzakie said...

Ada masa kita diberi peluang menikmati keindahan dan juga musibah di sana-sini utk membuka mata dah hati kita. Moga tahun ini dan yg akan mendatang lebih baik dari yg telah berlalu...

JMR ensem said...

nk tggu warna warni 2012 lak..

Dalila Hamid said...

alhamdulillah.... bersyukur sgt dipanjangkan umur

Belalang hijau Perisik said...

gambar yang last sekali tu, menarik!

Juliet_iRa~" said...

hee..btol tu mama..smoga kita terus tabah dgn dugaan hidup y mendatang..

cantik2 gambar..igt mama y snap..hee ;p

Shaiful Zaidi said...

salam mama..
awat depa duk jauh sangat?...he3x

Rain said...

rindu pantai. rindu bunyi ombak. muzik yang paling indah. paling damai.

Juliet_iRa~" said...

hee..mama nah blueberry cheese tart..;p

heee..sj je suka2 buat la mama..

mama da start kerja?

ShalleyshaLina a.k.a ChaLie said...

salam mama...igt saya lg tak??hehe..baru je start blogging balik =(

..::..aRe-Na..::.. said...

cantik pic sume tuh mama...:)