My Lovely Friends..

Monday, December 12, 2011

** HATI SEORANG ALONG..

ASSALAMUALAIKUM..







lelahnya menjadi along..

 ~~~ ` kelukaan adik adalah kelukaan along juga..dan kebahagiaan adik adalah kebahagian along juga..
setiap ujian yang allah turunkan pasti ada hikmahnya..semuga adik tabah dan kuat semangat !!..percayalah doa along sentiasa mengiringi adik..semuga sinar kebahagian sentiasa ada biarpun semalam adik pernah terluka. along tahu setiap kesedihan & kedukaan yg adik simpan !!!..insan mana yang tak pernah melakukan kesilapan..walaupun along tahu adik bolih memaafkan dia, tapi along tahu sukar untuk adik melupakan segala perbuatannya !!..adik lautan mana yang tiada geloranya, begitulah juga dengan kehidupan ini !!!.semuga sinar kebahagian masih ada buat adik`.. amin..~~~



** `buat dia yang terleka dibuai mimpi..hargailah apa yang anda miliki skrg ini !!.. sebelum anda kehilangannya..kerana kenyataan tak seindah impian`..**

23 comments:

KhaiRin said...

betul tu mama...
jgn jd ah long sudah la...hidup tp menyusahkan!

sori br sempat nk menjengah!

dhiera said...

setuju mama!

♥Putri ilyanie♥ said...

betul tu mama.. Putri pun along jugak.. walaupn kdg2 marah dgn adik.. tpi syg jugak..

Melati Qistyna's Mummy said...

Kadang2 bukan yang pertama pon, tp amik tanggungjawab sbg along.....

farah adila said...

Tol tu mama,hargaila apa yg ada ddepan mata sblm myesal dkemudian hari:)

Qhaifa Nur said...

syadu....
along tetap along..
bukan mudah menjadi seorang along..

NURUL ASHIKIN said...

ada jugak along yang HAMPEH.. ada angah tapi berperanan sbg ALONG anyway... yang penting menjaga tali sillaturrahim sesama adik beradik

Mak Lagenda said...

Moga adik akan cepat melupakan dan memaafkan!!

konde said...

mesti semangat :) tak boleh menyerah :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

Fabulous Me said...

Semoga cpt tsedar dr lamunan dan mghargai apa yg ada..

ieja amieja said...

salam mama..lama x singgah cni..
semuga adik akan tabah dlm mengharungi liku2 kehidupan..ketabahan along menjadi kekuatan buat adk2..

Dalila Hamid said...

setuju...... kena saling bantu membantu

safwan said...

betul tu..saya pun along jugak...heheh

Amie said...

tanggungjawab seorang along memang sangat berat, semua terpikul di atas bahunya.

idasm said...

apa2 pun, tabahkan hati. ujian datang dr tuhan tanda allah sayangkan kita.
akak memang seorang kak long yg baik..

take care kak...

Acik Erna said...

mama..semoga adik mam tabah.
apa pun yang dihadapi..insyaallah ada jalan penyelesaianya.

el said...

betul tu mama..hargainya apa yg kita miliki takut2 x sempat kita nak merasa kebahagiaan itu

Kakzakie said...

Sebuah pengertian seorang Kak Long, bukan Along yg pinjam duit tu ye...

wahida said...

tanggungjawab along mmg berat kan mama....

Anonymous said...

kalau jadi ucu lagi seronok,2 ronok,3 ronok,dapat pau kat abang2 kakak2,he3..

kakyon said...

setuju dgn mama..hargailah apa yg kita ada.jgn tercari2 bila dah tiada..

nazirah said...

betul tu mama .. berat tugas seorang along/kaklong ni .. :)

teratai said...

alangkah beruntungnya si adik mempunyai along sebagai tempat mengadu...

pastinya kekecewaan yg dialami akan hilang bila beredarnya masa....semoga tabah menghadapinya. Sesuatu yg berlaku akan mematangkan kita!