My Lovely Friends..

Wednesday, December 14, 2011

** HUTAN..hu2..

ASSALAMUALAIKUM..


rumah dah jadi seperti hutan !!!..hu2x..


ada sesiapa yang melakukan kerja2 gila spt ini?..
sampai nak duduk pun dah takde tempat !!!..ha2x..


** HANYA UNTUK KEPUASAN HATI !!! ..hukk2x.. **

23 comments:

Acik Erna said...

mama..ini bukan kerja gila..tapi minat.teruskan aje mama..asalkan mama tak boring.

ashamami said...

Mama harus bangga dgn minat yg mama ada ni sbb ade yg nak sgt gubah buna tapi tak tahu nak buat n tak de idea. So mama harus bangga dgn kelebihan mama...

So Shy Lady said...

cun mlecun smuanya...hobi yg bri hasil lumayan nih! klau srabut sgt pas la kat ssl sbakul ;D

Sharifah Nadzarah said...

MINTAK SEBAKUL MAMA..KIKIKI
CANTIK MAMA GUBAH..

KhaiRin said...

mama, bukak kedai bunga la sng...kita share modal hehehee

WuMing said...

tak pa... duduk saja di atas lantai...

He..he..he...

Mak lagenda said...

semua nih utk persiapan hari penting tu nanti kan ma?? Mmg gitulah gayanya klu tgh buat persiapan..buat sendiri lbh memuaskan ati

nurbeena said...

kalau dh tak cukup ruang mama kena berdiri sjlah. gurau sj yer mama

el said...

abis tu duk atas lantai la kita mama..hehehehe
ape lg jamu lah cepat kehkehkeh..giler bz mama noks..kalo el leh tulun mmg el tulun tp sib bek jauh..kahkahkah tulun simpati jek lah ngan kbzian mama tu boleh :)

dhiera said...

mama, buat untuk hantaran orang ke apa ni? banyak sangat ni~

syiela said...

amboi bznya mama.... cantik la. puas hati buat sendiri kan...

nazirah said...

heee tapi hutan ni hutan cantik mama
hutan bunga2 hehe ;)

wahida said...

saya pulak bab2 ni mmg tak minat, tapi suka tgk kreativiti org lain...rasa kagum sgt....

teratai said...

kerja giler??kerja bawa untung tu..teruskan!

Fabulous Me said...

ma bole hias hantaran ni.. bkk business on9 ma :p

Bayu Senja said...

Wahh..ini hutan yang cantik hehe...
pandai mama gubah.

Melati Qistyna's Mummy said...

Cantik2nye Ma.... Tu sume tuk bulan 6 ek Ma?

JMR said...

hahah..penah pegi utan ni..

kakchik@ella said...

Ni persiapan utk menyambut menantu ke Ma?

Dalila Hamid said...

hutan apanya tu...... kreatif sgt dah tu... mana tau boleh buat bisness

lyza said...

Salam perkenalan..:)

Ni bukan keje gila..tapi gila tengoknyaa..sebab cantik...mama gubah sendiri ya?

Belalang Hijau said...

org biasa buat keje, mmg xleh duk diam..hehehe

eddie said...

nie buat unutk berniaga ke mama