My Lovely Friends..

Tuesday, December 6, 2011

** THANK*Q @ Nilai 3..

ASSALAMUALAIKUM..

Maaf malam2 ni mama baru terjenguk..hu2x..baru balik dari nilai 3..ha2x..sila jangan muntah tau !!!..tiada perkataan jemu kalau ke nilai 3 !!!...dari subuh safi`i sampai kemalam pun tak habis seluruh kedai2 yg ada dapat dilawati..besarnya kawasan nilai 3 ni !!!..apasal kat klang takde kedai bunga sebesar dinilai 3?..nak apa dapat je, kalau kedai ini takde barang yg kita cari tu cari kat kedai yg sebelah dia atau kedai  yg lain..sekarang musim cuti sekolah..ramainya orang cari barang2..siap bawa anak kecil sekali..hu2x..nasib baik mama takde anak kecil, kalau tak mesti kena angkut dia sekali..ha2x..
Hari ni beli barang2 lagi..hu2x..penatnya..balik kaki dah sakit & bengkak sebab mama banyak berjalan & berdiri sewaktu memilih bunga2 tu & bekas2 yg diperlukan..en.papa apalagi duduk berehat dikerusi yg disediakan menghadap deko air terjun di `THANK * Q`..ha2x..sporting jugak en.papa ni kan menemankan mama !!!..ke excited?..tak tahu yang mana satu !!!..hikkk2x..




 
model mama  !!!.. ha2x.. mama arahkan untuk berposing didepan beca THANK *Q...tuan punya blog tiada..hu2x..obes semakin menguasai diri..he2x..




**  kedai lain yg mama terjah ari ni VSTAR, ASTANA MAYANG SARI, KM CADAR & CURTAIN..he2x..
HARI NI MAMA PROMOSIKAN KAN PULAK `THANKS *Q PAVILION`..promosi percuma ok !!!...ha2x..buat yang ingin bertunang atau berkahwin kunjungilah kedai2 disini...ehem2x !!!..


THANK *Q PAVILION
NO.102-109, JALAN NILAI 3/3,
NILAI 3, 71800 NILAI
NEGERI SEMBILAN.


TEL: 06-7991133, 06-7994433, 06-7995533, 06-7996633, 06-7997733
EMAIL: info@thankq.com.my
atau lawati web : www.THANKQ.com.my


** sila !!.sila !!.. bila lagi nak keringkan poket en. kita tu ek..inilah masanya !!!..rumah dah penuh ni, dah jadi macam kedai bunga pulak..ha2x..

19 comments:

gedek! said...

sampai hari ni tak pernag sampai nilai3

Melati Qistyna's Mummy said...

En papa tu tgh mengelamun pikio cik n kot.... Hehehehe. Almaklumla, taun depan tu kejap je, *err, mama jgn marah plak ye, abby gurau je* :)

Melati Qistyna's Mummy said...

Unkel Gedek tu, tunggu turn anak daranya plak, mesti Dia nak angkut sume brg...hahahaha

farah adila said...

wah cantiknya mama...promotion yek mama...:)
bestnya klu farah dpt p sana..:)

cLovErX said...

mama...... saya pegi sekali je.... walaupun dah dekattt sgt dgn umah saya ..hehehe...
sebab belum lagi nak bertunang/nikah...hehehe...

Acik Erna said...

assalam mama..acik ada jugak pi nilai 3..tapi tak pernah lama..biasanya pergi kedai yang nak dituju je lepas tu balik..tak larat..lagi pun tak jauh sangat kan.

nurbeena said...

bila pegi sal dok beli tikar saja. hihi

So Shy Lady said...

mama ni msti rajin mnghias. nk tngok skit rumah mama. pasti indah kan;D

ssl baru skali pg n3 tu ;D

el said...

mmg teringin nau nak g nilai 3 ni mama
sbb dgor kata mcm2 brg leh dpt kt sini..rege pun not bad...tp tu lah ngan anak2 kecik ni payah gak..

NUNU EERA said...

shoppin sakan ke?? JMR ckp nk pegi jgk sbb mcm murah je..

Dalila Hamid said...

amboi shopping sakan...... teringin lama nk ke sana... tpi kena tunggu driver ssh sikit..hhee

Kazman & Sue said...

kami pun selalu sampai sini.... seronok cuti mata dan cari ilham...

nazirah said...

wah bestnye mama.. mst da wat persediaan tuk perkahwinan ank mama kan bestnyee.. tanx for info ni mama satu hari nanti cci akan ke nilai 3 juga untukbeli barang2 kawen kan untuk tunang ni cci simple2 je ;)

Lagenda said...

muahaha..makin dekat datenya, makin sibuk la mama yek. Tak puasti nak serah bulat2 kat orang..klu leh, klu mampun, sikit sebanyak nak gak ada hasil tgn kita kan ma..

P/s: T.care ye mama.

Cik Bambam said...

rumah kita 5minit jek nak ke nilai 3.. ehhehe.. sampai naik jemu org kata pegi sana.. nak cuci mata mmg best lar kan.. :P

dhiera said...

banyak jual bunga ye mama kat situ? saya tak pernah pergi. huhu

Outbound Malang said...

berkunjung sob..salam blogger
salam kenal dan sukses selalu ..:)

Belalang Hijau said...

suka dengan satu kedai dlm nilai tu yang ada kolam ikan dalam kedai dia...ntah nama apa x igt :)

..::..aRe-Na..::.. said...

salam mama..a'a kan sok ssgt kat nilai3 neh..ana pun kali pertama smp sana 2 mgu lepas..mcm2 ada kan...klu ikut kan sehari kena duduk kat c tu sj kan..hehehhee...ana pun ada gak rembat 1 hiasan vantage neh..berbaloi2 kan mama kn..cantik2 pilihan mama..