My Lovely Friends..

Monday, December 19, 2011

~ TENSION TAK?.. ;)

ASSALAMUALAIKUM...

TENSION TAK?..ha3x..





 BILA KASUT DAH JADI TANDAS DIA..




BENANG KAIT BERSERABAI..





 DIA BAWA BALIK `MAKANAN` KEGEMARANNYA KERUMAH ANDA !!...




** pic.spt biasa cilok dr en.google..

19 comments:

Dalila Hamid said...

dela x bela kucing..almaklumlah... rumah tingkat aja... lagipun suami alergik ..hhee

Sharifah Nadzarah said...

tension la..mama..tapi sy tak bela kucing...

Kakzakie said...

Kakak suka tengok kucing comel dlm gambar tapi bertemu/bersua kucing boleh buat kakak menjerit tau... kakak geli dan takut2 sikit itu yg tak pernah membela pun...

Melati Qistyna's Mummy said...

Hb dh lama nk bela kucen, abby je xnak, dok umah atas ni payah la Ma, lgpon abby xleh bulunye... Si gurl Ada eczema...hukhukhuk

KhaiRin said...

sabo je la mama...at least kite terhibur dgn gelagat depa

Qhaifa Nur said...

comelnya..tapi saya takut cikit dengan anak kucing hu3..

wahida said...

comel yg duduk dlm kasut tu...

ashamami said...

Ye mama, mmg tension tapi kalau dah suka n sayang kucing tu mmg tak leh buat pe...walau kucing wat mcm2 pun masih dapat besabar lagi...

teratai said...

oh,anak-anak pasti suka sbb sekarang ni pun tengoh duk manja2kan seekor kucing ni ...si montel!

So Shy Lady said...

ssl dlu pnh bela 12 ekor kucing. syng sngt mcm t.kisah kucing tu brak ke apa

tp skrg sjak ada anak dh t.bela

Fabulous Me said...

Suke kucing. Tp tak rajin nk bela.. Tp rase2 cm nak beli 1. Comelss

Juliet_iRa~" said...

heee..kesian mama..

ira xbela kcing tp ada je kucing dtg rumah mnta mknn..hee..tp xbg msk dlm rmah..

:)

Acik Erna said...

mama aini..aduh..tersangat la tensyennya..

kakyon said...

gambar 1, buat hangin satu badan mama..
2,3 okla lagi..huhuh

ummiarissa said...

yang lain tu ok lagi...tapi bab bawa makanan ke rumah tu..eee gelilah...bawalah ikan ke...apa ke..

nur~mohd said...

assalammualaikum mama..

nur pon rindu mama..lame da x mencoret blog tu..
mama sihat x??
boleh nur dapatkan email mama??

ni email nur..
applegulz@gmail.com

el said...

ok tu mmg tensen..tp tensen x kalo kucing2 ni leh bukak periuk kt dapur tu then sambar ikan gulai dlm periuk tu...haaaa!!!!tak ke tensen...ngan gulai2 satu periuk tu kena buang plak dah xleh mkn kotor...

NUNU EERA said...

gmbr sema kucing oren.. oren tu pny kje ye..?

Farah Adila said...

alalala...kiut:)