My Lovely Friends..

Thursday, December 1, 2011

** BILA KITA berpura2..



** sakit dada rupanya bila menahan & menyembunyikan rasa !!.
** sangat pedih bila cuba  menyendiri & menjauhinya...

** PESANAN : jangan ditangisi kehilangannya nanti !!!..betulkah?..


*** *#@ &%#..hari ni mood kelaut..hukkk2x..

16 comments:

ashamami said...

Mama...ape maksud mama dgn post ni mama? Nak jawab betul ke tidak pun rasa mcm kena pikir dulu ni. Lepas baca Asha rasa mcm kena pikir balik ni. Ni pun dah baca ulang2 kali dah ni.

Mak Lagenda said...

Mamaaaaaaaaaaa....*LM ketap gigi*
jgnlah begini!!! jawapan LM adala tak betul! mama tak leh buat gini. Jangan la sembunyikan apa2 dr uncle. Atleast dia tahu ma..

ainnoraini said...

kanapa ni ...saya dah baca 2@3 kali..


apa2 pun banyak2 bersabar..

Dalila Hamid said...

kenapa ni?.... jgn la sedih2.... byakkan sabar ye kak...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

samalah..untuk anak & suami kekadang akak pun pura2 kuat..sedangkan hati menangis sapa yg tahu

Juliet_iRa~" said...

kak..xfhm la kak..huu..

pape pon smoga akk tabah dan sabar k..

kdg2 berpura2 demi org tsayang menyakitkan kita tapi membahagiakan dia...

Rain said...

Allah tahu mama boleh hadapi dugaan yang diberiNya..

rain doakan mama kuat ya.. luahkan saja kalau boleh meringankan bebanan yang ditanggung :)

NURUL ASHIKIN said...

mama... tell me what happen?

Belalang Hijau said...

sama la seperti kawan2 d atas, belalang pun x tahu apa yang berlaku, tp selagi boleh d bincangkan, elok d suarakan sahaja...daripada pendam semakin melarat... be strong mama! :)

Fabulous Me said...

Haaaaaaaaa! Mama majok yeh? Xmo cedih2 Ma. Mama kan seterhonnng!

**thx for the pray ma.. insyaAllah my dad will be ok. kdaan die agak lemah after op. but doc ckp mkn mse about aweek.insyaAllah smua ok. :)

So Shy Lady said...

salam knal

pilunya lagu ni...

mummysyafie said...

adeh mama..kesedihan nor ni dah berbulan lamanya. tak taw plak bila akan berakhir.

el said...

betul tu mama..sakit jiwa n hati bila menahan dan menyembunyikan apa yg kita rs..tp tulah kdg2 kita xmahu org lain tahu apa yg kita rs..perit betul nak menjaga hati org..tp kita yg merana..tp kalo rs x menahan lagi...letupkan aje..baru lega..hehehe

kakyon said...

setiap kali membaca keluhan mama..akk pasti sebak..sedang bergenang airmata ni..
walau akk xtau ape2..seakan sama merasa..semuga Allah memelihara kebajikan kita..Aminn..

Run Away said...

sedih juga lagu ni...

nazirah said...

betul mama.. sakit bila memendam rasa.. seeloknye harus diluahkan..