My Lovely Friends..

Wednesday, October 12, 2011

** BERSEPAHNYA..iskk2x..

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM PAGI SEMUA...

BERSEPAH2NYA RUMAH NI !!....iskkk2x...( 11 oct 2011 )


 kerusi makan kat depan ruang menonton..hu2x..


** TERJADINYA SEMUA INI ADALAH KERANA ANGKARA SIPUTRI DURJANA..(anai2)..
SEKARANG NI TIBA2 MAMA DISERANG BATUK, SEMASA MENOLONG MEMBERSIHKAN SAMPAH2 SEWAKTU KERJA UBAHSUAI SEMULA OLIH KONTRAKTOR !!..EN: PAPA POTPET2 BISING BILA BATUK MAMA SEMAKIN TERUK TERKENA HABUK SEMALAM..hu2x.. 
BERAPA LAMA BARU SIAP NI?...sob2x..


ada tak sesiapa yg sukarela nak tolong kemaskan rumah mama bila dah siap nanti ?.. ;)



28 comments:

♥Putri ilyanie♥ said...

ade upah tak mama klo tlg bersihkan.. cian mama batuk.. mkn ubat ye.. heee..

Sharifah Nadzarah said...

kalau dekat boleh mama..sy tolong...

Melati Qistyna's Mummy said...

Hmmm, kalau dia dtg menyerang, mmg susah kan Ma...huhuhuh..... Mama suh contractor tu boh ubat underground skali ye?

Ummi said...

sy tngok bersih jer tu... ngeeee

el said...

mn yg sepah tuh...tgk elok jek hehehehe
sukarela eh...ada mkn2 x pastu hahahaha

MaMa AiNi said...

** Putri..nak upah ke?..he2x..mamam masak sedap2 je bolih?..

MaMa AiNi said...

** Sharifah thanks..ya..sayang sharifah !!..he2x..

MaMa AiNi said...

** Melati qistyna..betul abby ..susahnya & dahlah mama tak sihat pulak tu..hu2x..

MaMa AiNi said...

** Ummi dah macam tongkang pecah je rumah mama ni..hu2x..

MaMa AiNi said...

** El..thanks ya..nanti mama masak sedap2 tau...he2x..

nazirah said...

owh ubai suai lagi ke mama huhu
sian mama nt cci dtg tolong la ek ngee
mama, jage kesihatan taw.. takmo batuk2
kalau tak larat takpe upah la orang tolong bersihkan sian mama :'(

lagenda said...

Apsal mama x duduk tmpt lain dulu ma. TUmpang la duduk umah uncle mama tu ke, dok kat umah cik N dulu ke sementara org buat kija kat umah mama tu. Hah tuuu..kan dah batuk!!

Sian mama ku sayam nih..

ieja amieja said...

byk habuk tuh mama bila umah wat reno..kalau mama x chat bertmbah2 lg xchat nnt..seelok2nyer mama duk tmpt lain wat sementara waktu kot..jgn lp mkn ubat yea..ieja dah lepas..

3DDiE® said...

cop sy xnak tolong umah sy lagi teruk...hahaha

MaMa AiNi said...

** Nazirah..he2x..nak datang tolong ek?..mama tahu cci pun sibuk jugakan.. :)

MaMa AiNi said...

** Lagenda..tulah pasal..mula2 nak repair tingkat atas yg diserang putri durjana tu..ha2x..tetiba en.papa pulak nak tukar pintu sliding kepintu kayu..hu2x..bertambah2 sepahlah tu..hu2x..mama ni tak berapa selesa duk kat rumah org bila dah tak sihat ni..hu2x..nak ke tiara jauhlah pulak..siapa nak pantau diaorg buat kerja..he2x

MaMa AiNi said...

** ieja..betul ieja !!.hu2x..Thanks ya ieja..

MaMa AiNi said...

** 3DDiE..hikk2x...ya ke lagi teruk ?

Amyna said...

Bahaya tu mama dengan habuk2... Kalau lama lagik koje dorunk, mak pigi la tumpang di rumah saudara mara terdekat... bahaya la mama...

MaMa AiNi said...

** Amyna..memang bahaya..batuk mama tak hilang lagi..hu2x..Thanks myna..

KhaiRin said...

sabo ye mama.. tp kalu batuk tu kena mkn ubat + rehat

MaMa AiNi said...

** KhaiRin..Thanks ya...

farah adila said...

renovation ke mama????

MaMa AiNi said...

bukan farah..repair je..sbb dimakan anai2 ..hu2x..

farah adila said...

oooo ingtkan ubah suai td...hihihihi

MaMa AiNi said...

** Farah..he2x.. :)

Run Away said...

penat ni kan mama..kalau kena sarangan hendap mcm ni...;d

MaMa AiNi said...

** Run Away..betul..rasa nak pengsan mama tenguk rumah mama yg macam tongkang pecah ni..ha2x..