My Lovely Friends..

Monday, October 17, 2011

** SUKA MENGGIGIT bila tergigit...

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..
Hari ni dah masuk seminggu apek repair rumah mama !!.. hu2x..bersepah2nya rumah dan pening kepala mama tenguk sampah2 yg disepahkan olih apek tu !!..iskk..iskk... kalau tak nak sepah tak payah repair kan..ha2x..jahat betul si anai2 ni tau...diam2 dia makan  & rosakan !!..tajamnya gigi dia !!..he2x..kalau mama ada gigi setajam dia..mama gigit pulak si anai2 ni !!.ari tu mama rasa nak gigit si apek ah chin tu..sbb asyik suruh mama tukar itu..tukar ini..siap kau apek dah seminggu masih tak siap2 lagi !!...hu2x..entah kenapa sejak rumah diserang putri durjana ni, keinginan untuk mengigit..semakin menjadi2..ha2x..nasib baik en.papa dah keluar kawasan..`en.is balik cepat tau..tolong kemaskan rumah` !!..ha2x..siap awak kalau lambat balik..ada yang kena gigit ngan mama pulak ni !!.


si putri durjana..



** KATA KAWAN MAMA DIA SUKA MENGGIGIT BILA DIA TERGIGIT !!....apa maksud tu?... agak2nya mama dah terkena sawan  kawan mama tu kot !!..ha3x..

15 comments:

farah adila said...

uik anai2 yek mama....dr mana tu mama?

nazirah said...

dia suka menggigit bila digigit?
haha mmg pelik ayt ni mama.. adeh
mcm2 ek takpe insyaAllah tak lama lagi
siaplah tu mama bnyk2 brsbr ye.. mama tak sht
mama jgn pksa diri sgt brkms k tkcr mama
cci pn rindu mama ;)

KhaiRin said...

mama, umah org lain x terkena juga ke?

kakyon said...

mahluk kecil dan lembut..impaknya sebuah rumah boleh runtuh dlm senyap.perasit yg mesti di hapuskan..
mama jaga kesihatan ye.:)

Melati Qistyna's Mummy said...

Ma, papa xde tu mama dok umah ngan cik n je ke?

wahida said...

amboi mama...nak gigit en. is yer...notti yer...hehe...

ainnoraini said...

eee..mmg tak suke dgn dia tu...
nnt habis segala benda dia kerjakan..rosak segala benda...

mintak2 jauhkan mahkluk ni bertandang kat rumah kite tu...

kakchik@ella said...

alahai mama .. KC paling takut kalo rumah diserang putra putri durjana ni.

JMR said...

bila siap ni ma? nnt bg cik N kemas je sumer tu..

Belalang Hijau said...

ni musim gigit menggigit ke ape? semua nak d gigitnya...hahaha

ieja amieja said...

sbb tuh anai2 leh duk dlm batu,,gigi dia mmg kuat..dulu masa lps reno dpr,tiba2 jer ada anai2 kat dinding dapur,rupa2nyer tembus dr sebelah(sebelah umah kosong)..tingkap sebelah dah hancur pun..

stellaizz said...

anai2 gg memang tajam...pantang jumpa kayu..abis dibelasah..hehehehehe......

WuMing said...

Jangan..jangan..gigit dia..nanti timbul isu lain pulak.....

He..he..he...

SyuE said...

anai2 ke tu mama?? mak aihhh.. goli den.. ;p

Run Away said...

anai tu kan nanti besar kan jadi semut terbang..sakit wo kena gigit....;d