My Lovely Friends..

Monday, October 31, 2011

** BILA TIADA MOOD hu2x..

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..

Ari ni baru mama dapat update entry..hu2x..kerana mama dilanda kebatukan yang teruk !!!..dah hampir 3 minggu batuk mama tak baik2..hu2x..malah bertambah teruk sekarang ni !!!...dah berapa botol ubat & pil batuk mama telan..tapi tak baik2 juga..mama tahu inilah risiko bagi orang yg berpenyakit seperti mama akan hadapi bila terkena batuk seperti ini..ia akan berpanjangan kerana antibodi yg dah semakin lemah..hu2x..
Kerana batuk ni juga tidur malam mama sering terganggu..semua kerja tak menjadi !!..nak buat apa pun tak tahu !!!...dan niat nak buat entry juga sering terpadam bila mood tak mari2..ha2x..susah juga bila tiada mood ni..maka mama terpaksa duduk terperuk dirumah sepanjang minggu..hu2x..


seperti biasa pic.ni mama cilok dr en.google..hu2x..

20 comments:

KhaiRin said...

rindu kt blog ya mama?
moga mama cpt sembuh!

dhiera said...

get well soon mama~ jaga kesihatan baik2 ye.. banyak berehat!

Melati Qistyna's Mummy said...

lama tu ma... x baik tuk paru2... mg mama lekas baik ye ma... abby paham cemana x selesanya mama....

kakchik@ella said...

Mama, makan ubat ye. Jga diri ma.

hayatunfadzila said...

Aslkm...
MAma rerajin makan ubat, jaga kesihatan...semoga cepat2 sembuh okeh...take care =)

wahida said...

mama cepat baik tau...saya risau la...

mama ada minum ais ke?

WuMing said...

Tumpang simpati... Minum air asam jawa campur madu tak ok kerr???

ashamami said...

moga mama cepat sembuh...jaga diri ye mama...

lagenda said...

hi mama!! LM dtg ni nak tlg tepuk2kan dada mama taim batuk tu. Sian mama..take a gud care ye ma..

kakyon said...

salam mama..jaga diri..rajin mkn ubat dan banyakkan berehat ye..

Rain said...

sian mama.. urut belakang bagi reda sikit batuk tu.. . memang betul kan, kalau batok dan tak sihat macam ni, tidur pun tak lena sangat, mood pun hilang.. kepenatan je.. sabar ya.

boleh doakan saja untuk mama

ainnoraini said...

Makan ubat dan byk2 berehat yee...

♥Putri ilyanie♥ said...

kecian mama.. mmg ssh nk baik batuk tu.. sabar ye

rusydi hikmawan said...

semoga mendapat hari yang baik mama

Acik Erna said...

mama aini..suami acik pernah batuk lama..dah macam2 ubat batuk..akhirnya adik belikan..minyak jeslin power..alhamdulillah..baik batuknya..sapukan aje kat dada dan leher..

el said...

el pun mood dah kelaut...n xde stori mori nak update...:(

21inchs said...

nangis mulu bu...

Shaiful Zaidi said...

salam mama...jgn lupa mkn ubat. isnyaAllah batuk tu akan sembuh...

Run Away said...

mama jaga diri..dan jgn lupa mum obat ok...;d

nazirah said...

siannye kat mama
alahai... mama jge kshtn ye..
aih cci doakan moga2 batuk mama
tu hilang la ok takecare mama
mish u ;)