My Lovely Friends..

Friday, October 21, 2011

**PILIHAN LELAKI..makanan sedap @ pelayan cantik..

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..sori petang2 begini baru mama terjenguk hu2x..batuk mama tak baik lagi..mama pula dilanda ke`bzzzz`an yang terlampau..mengemaskan rumah..hu2x..dah siap  reno & repair...malam semalam tido pukul 2 pagi..olih kerana mood lemau @ mengantuk yang terlampau..mood nak BW & terjah tergendala sebentar !!..ha3x...
Hari ni mama terbaca kat majallah `Mingguan Wanita`14-20 oct.2011 tentang komen lelaki..mereka ditanya bagaimana `Pilihan Lelaki..makanan sedap @ pelayan cantik`..


pic.makanan yg sedap ni mama cilok dr en.google ..hu2x..

pendapat  Mohd Afiq Barni... bergantung pd mood..jika tak lapar saya cari gerai yg ada pelayan cantik..jika benar2 lapar, pasti pilih gerai yg diakui makanannya sedap..
pendapat  Azlan Ismail... saya pilih gerai yg jual makanan yg sedap kerana tujuan kesana utk makan ..tapi jika pelayan cantik..ia satu bonus..penting makanan sedap kita puas & kenyang, pelayan cantik kita tak dpt faedah apapun..
pendapat Mohd Zahid Afifi... makanan yg sedap jadi pilihan utama..bila nak makan kita cari gerai yg benar2 puaskan hati,buktinya org akan singgah kat kedai yg ramai pelanggan bukan memerhati pelayannya..kalau gadis cantik tapi tak sedap sekali dua je datang & pasti cari kedai yg sedap..
pendapat Mohd Noor Izham... masing2 ada citarasa..sesetengah ingin makan ditempat yg penjualnya cantik..saya pilih kedai yg makanan sedap kerana jika penjualnya cantik tapi makanan `hampeh`tentu kecewakan ?..lbh baik kekedai yg memang sedap & menyelerakan..`bayar mahal pun tak jadi masalah`...






*** SEBENARNYA LAIN ORANG LAIN PENDAPAT MEREKA KAN  !!!...***

14 comments:

Fabulous Me said...

Tapi ape2 pon tomyam tuh nampak YUMMEH sgt..

Lelaki Ini said...

mestilah makanan yg sedap!

Shaiful Zaidi said...

salam mama...saya pilih restoran yg sedap, layanan yg 'cantik' yg x semestinya drp pelayan cantik...he3x

lagenda said...

Paling penting, AIR minum kena sedap..ke 2, baru pilihan makanan yg sedap. Klu x, haahahaha...LM pasang palang kayu tanda X besau2. Anak2 dah tau la klu ibunya dah pasang palang X tu hah..

Tp kan, berbalik pd topik ni, mujur pokcik tu ikut je mana kaki LM p. Dia memang sempoi jer..

Melati Qistyna's Mummy said...

Abby mesti la makanan yg sedap.... Tp abby x cerewet sgt ttg makanan.... Janji boleh masuk tekak.... Tp kalau sekali kedai tu dh sedap, berkali2 abby ulang pegi Ma... Hihihih

stellaizz said...

makanan harus lahh sedap....separuh kodai tu..awek2 cantek makanan hampehhh..tarik pelanggan guna awek2 lentik huhuhuhu mencik tau mama...pastu i boikot kodai tu

farah adila said...

confirm la mkanan sedap....rugi la klu pelayan jek cantik...makanan lak tk sedap

JMR said...

bergantung pada keadaan..kihkih..takkan ngn bini sndr pon masih mahu menenung pelayan..baik layan makanan je..kihkihkih

dhiera said...

saya haruslah pilih makanan sedap~
lelaki klo jenis yg rambang mata tetap pilih pelayan cantik kot~

ZairieHusin.com said...

zairie pilih tomyam.. tomyam di hatiku...~

el said...

sokong sgt...pilih kedai yg sedap2 ..dan layanan tiptop..cepat je..xdelah lama menunggu...pelayan cantek ke x..lantak le..janji mknan sedap..perut kenyang suka hati..hahahaha

SyuE said...

selalunye depends la mama. kdg2 tu, cantik je, tp makanan hampeh. tp rasenye jarang camtu. lelaki ni bkn kire ape pun, dorg tahu melantak. hehe

unless dorg dh jatuh hati kt pelayan tu. tiap2 hari ler dtg. haha

nazirah said...

hahaha mama kalau dah namanya lelaki kan..
dah la nak sdp pastu bile ade yg cntik itu
sbg bonus.. bese la tu huhu neway mama jge keshtn
ye takmo teruk2 sgt mgms ok ;)

Run Away said...

mama lepas ni kita pun kena cri pelayan yang encem...hek....;d