My Lovely Friends..

Tuesday, October 25, 2011

** BILA HATI BERKATA ...

ASSALAMUALAIKUM SEMUA..

Bila dia berkata... kosnya  ialah RM 21,200..
Sebulan kemudian dia berkata semula....maaf...  `rituximab` tersebut nampaknya tidak berkesan  kepada awak !!..lepas ni saya akan tukar kepada `x` yg lain !!!..


akibat di `drip rituximab 1000mg x 2`..

dan hati kita pula berkata..`bagaimana kalau ia tak berkesan juga !!..hu3x..
dan bila hati berkata lagi ...`rasa nak minta balik rm 21,200 tu` !! bole ke?...ha3x..



*** thanks `dier prof.dr`...


13 comments:

Fabulous Me said...

Wsalam Ma, Ma tabahkan hati mu. Ain doa kali ni insyaAllah berkesan ye Ma..

hayatunfadzila said...

Aslkm...Harap mama sentiasa sabar dengan dugaanNYA...moga cepat sembuh...=)

nazirah said...

mama ok?cci hrp mama sht...je
cci rindu kat mama
rasa mcm nk jmpe mama je..

dhiera said...

mama sakit apa ni? nape kena cucuk kat bahagian situ. situ sakit sangat~

ashamami said...

Semoga mama cepat sembuh. Setiap yang Allah aturkan untuk kita memang ada hikmahnye. Allah tahu ape saja yang terbaik untuk kita. Moga kuat semangat dan moga cepat sembuh. Take care mama. Luv u.

dela said...

sya ni penakut tgok jarum2 ni... semoga cepat sembuh ye....

el said...

lain org lain dugaannya..harap mama bersabar..n jaga kesihatan ok w/pun el x bape pasti mama sakit ape...smoga mama cepat sembuh...

farah adila said...

aduiiiiiii..
ciannya mama...
cepat sembuh yek mama...giler eh...mahalnya kos...
tp takpe la mama...asl mama sihat it's ok...
duit bole di cr tp kesihatan ssh tu nk sembuh.....
sabar yek mama...:)

Melati Qistyna's Mummy said...

Ya Allah ma, besarnya dugaan mu..... Tp abby tau mama kuat kerna Dia xkan memberi Lebih dr yg Kita mampu..... Mg2 yg kedua Lebih baik buat mama, insyaAllah..... Take care my dear mama......

wahida said...

semoga mama terus kuat dan jgn patah semangat yer...

insyaAllah, mungkin kali ni berkesan..mana tau kan...mama teruskan berdoa yer...

Acik Erna said...

mama aini..insyaallah..acik turut mendoakan mama..semoga semuanya dipermudahkan.

stellaizz said...

hope mama cepat sembuh.......stella doa mama k...

Run Away said...

semuga cepat sembuh...;d